Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjosin ystävälle drinkin hänen pyynnöstään

Vierailija
05.05.2019 |

Mutta hän ei ostanut minulle mitään. Olimme siis ulkona ja olin menossa hakemaan itselleni juomaa kun ystäväni pyysi tuomaan hänellekin. Oletin että hän hakisi vaikka seuraavat, mutta ei. Miten olisin edes voinut kieltäytyä hakemasta hänellekin kun olin tiskille menossa? Mutta mielestäni vähän outoa.

Miten te muut naiset kun käytte yhdessä ulkona niin toimii juomatarjoilut? Osaatteko vain itsellenne, toisillenne vai pyydättekö kenties ystäviänne ostamaan teille ja juotte hymyssäsuin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
22/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitää vaan valita seura paremmin, koska menee vähän tunnelma jos joutuu ”vaatimaan” jotain drinkkiä.

Jos tämä oli nyt ihan ensimmäinen kerta kun näin kävi, ja olet muuten pitänyt tästä ihmisestä (ja olette kenties jo kauan tunteneet), niin ehkä ei kannata vielä ruveta puhumaan "väärästä seurasta". 

Ennen on käynyt vaan että tämä ystävä lähtee juuri kun olisi hänen tarjoamisvuoronsa. Mutta porukkaa on ollut enemmän enkä ole siitä mitään loukkaantunut. Vaikka itse en kehtaisi lähteä ennen kuin olen suunnilleen sujut kaikkien kanssa eli myös itse tarjonnut kierroksia. Mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun kaveri pyysi tuomaan juoman.

Ehkä annan vielä ystävälleni mahdollisuuden seuraani baarissa mutta jos sama toistuu niin me tapaamme jatkossa jossain puistokävelyllä. Rahapussin jätän kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan ystävien kanssa usein vuorotellen. Mutta sitten mulla on yksi kaveri, joka juo nopeammin kuin minä, eikä hän humaltuessaan tajua hakeneensa vain itselleen välissä, vaan pyytää mua maksamaan, kun hänhän just kävi tiskillä, niin on mun vuoro. Joo, voihan tosta sanoa, mutta rasittavaa silti.

Vierailija
24/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan aina vuorotellen. Jos olisin tuo kaverisi niin olisin tuonut seuraavalla ostokerralla sinullekin automaattisesti juoman. Olen kuitenkin törmännyt myös ihmisiin joilla ei ehkä sosiaalisen kanssakäymisen taidot ole parhaat mahdolliset ja esimerkiksi yhdelle tuttavaleni olisi pitönyt sanoa kun hän lähtee tiskille, että tuotko sitten minullekin. Hän ei vaan jotenkin ymmärrä automaattista vastavuoroisuutta vaan ajattelee että kun ei pyytänyt tuomaan niin ei tarvitse.

Vierailija
25/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos rinkiin tulee miehiä, osaatteko heillekin?

Tietenkin. Miten miespuoliset kaverit eroaisivat naispuolisista? Ihan tuntemattomille tyypeille en tarjoaisi ellei he tarjoa ensin. 

Vierailija
26/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverisi unohti? Minulle kävi vähän tällä tavalla kerran ulkomailla, jälkeenpäin kotona muistui mieleen mutta eipä ole kannattavaa ruveta juomarahoja ulkomaille siirtämään.

Tämän tilanteen välttää kun sanoo menevänsä vessaan ja sitten meneekin ostaa drinkin. Jos joku haluaa lähteä mukaan vessaan niin käy siellä sitten yhdessä pyörähtämässä ja sitten drinkkejä tilaamaan. Tuskin tällöin kukaan rupeaa drinkkiä pyytämään tai sitten omaa huonon rahatilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän