Kyllä sai taas hävetä miehen tyhmyyttä eilen sukujuhlissa. Eräs sukulainen kertoi, että hänen vauvansa laskettu aika on heinäkuussa ja mieheni kysyi tarkentavan kysymyksen, että siis tämän vuoden heinäkuussa!!.
Sen jälkeen mies repesi nauramaan ja sanoi että olipas hän ajattelematon.
Minua ei naurattanut yhtään ja kyllä sukulaisetkin katsoi vähän kummissaan
Kommentit (15)
Kaikillehan näitä aivopieruja joskus käy?
Sitten loppuillan miehesi sai hävetä unelmahöttöisiä jaarittelujasi "hädänalaisten lasten" raahaamisesta Suomeen ja ilmastonmuutoksen torjumisesta suomalaisten autoilun ja omakotiasumisen hankaloittamisella. Been there...
Tosikko saa aina hävetä ja kärsiä. Höhöö.
Jospa nainen oli kovasti norsun näköinen?
Ei tuollainen ole tyhmyyttä vaan pelkkä ajatuskatko. Olitpas tyhmä kun et sitä tajunnut. Varmasti suku nyt häpeää sinua.
Nämä ”miehen tyhmät sanomiset” olivat tehokkaita ja hauskoja miesvihaprovoja vielä joskus vuonna 2007. Tänä päivänä pitää panostaa tarinaan ja sen rakenteeseen huomattavasti enemmän, jotta saa miesvihan ja yleisen halveksunnan täyteen roihuun.
Pipoa löysemmälle niin elämä helpottaa kummasti. Hauska pikku kömmähdystähän tuo vain oli. Tyhmä pitää olla, jos ei sitä ymmärrä.
Siis katsoivat sinua kummissaan, kun ei yhtään naurattanut?
Sukulaiset katsoivat kummissaan sinua, kun et tajunnut, miten hassu tuo ajatuskatkos oli. Miettivät, että onpa siinä tosikko nainen ja säälivät miestäsi kun on noin huumorintajuttoman ihmisen parikseen valinnut.
Eipä tuossa mitään. Minun mieheni luulee, että toiseksi tullut puolue pitäisi ottaa hallitukseen.
Noinhan pitääkin kysyä, jos ei tee oletuksia mistä/miten se on laskettu.
Minusta tuo oli hauskasti sanottu.
Silittäkää rypyt otsastanne ja naurakaa, nauru pidentää ikää.
Oisit ap voinut todeta iloisesti miehellesi, että olet ihan hassu. Ei niin mitään syytä hävetä ja patsastella.Itse olen jo etukäteen kieltänyt tulemasta hautajaisiinikaan murjottamaan.
Ootpa sä nuiva. Eiköhän kaikilta pääse joskus aivopieruja.