Mulle vittuiltiin eilen yökerhon vessassa
Mulla oli kova kusihätä, mutta aina ne ovelliset toiletit on varattuna. Useimmissa yökerhoissa vaan ei ole edes kunnon pisuaareka vaan ainoasyaan joku helvetin kuilu, mihin kustaan vierekkäin. Mä en vaan pysty jostain syystä kusemaan, jos joku toinen kusee vieressä. Ei vaan pysty, vaikka miten haluaisi.
No siihen tuli sitten jotain juntteja viereen, joten laitoin sepalukseni kiinni, koska ei siitä kusemisesta tullut yhtään mitään. Noi juntit sitten jotain vittuili, että onko mulla niin pieni pippeli etten kehtaa kusta jos joku muu on näkemässä, toinen juntti taas kuittaili jotain ujosta pissasta. Oikeastihan en häpee yhtään vehkeeni kokoa enkä ns.,ujostele - multa ei vaan tule kusi ulos jos on muita ihmisiä,läsnä. Ihan normaalia mun käsittääkseni.
Kommentit (56)
Olitko täysin selvinpäin yökerhossa?
Vierailija kirjoitti:
Oisit vetäny turpaan.
Sama homma kuin kusemisen kanssa.
EI pysty lyömään miesten läsnäollessa.
Naisten läsnäolo ei lyömistä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena mietityttää että miksi et pysty pissaamaan jos muita on? Mikä sen estää? Tulisi ymmärtää ettei ne sun vehkeistä ole kiinnostunut.
Kai se on joku primitiivinen vaisto, että ihminen tuntee olonsa turvattomaksi ollessaan kusella suojattomalla paikalla. Periytynee luolamiesajoilta.
AP
Olettaisin pikemminkin että evoluutio olisi karsinut keskuudestaan miehet jotka eivät pysty kusemaan muiden läsnäollessa.
Jollain metsästysretkellä voisi olla turvallisempaa kusta siinä missä on muitakin lähettyvillä kuin mennä puskiin käärmeiden ja sapelihammastiikereiden saaliiksi.
Ujo pissa on nykyajan lumihiutaleiden ongelma.
Freud keksisi teorian jos toisenkin sinulle.
Olen kai niin hetero, etten pysty kusemaan muiden miesten läsnäollessa.
AP
Ahaa, eli sinulla on joku pissafetissi, ja ajattelet aina seksiä kun käyt kusella. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.
Höpö.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli? Tapahtuiko tää päiväkodissa vai yökerhossa?
Olen 26v.
AP
Vierailija kirjoitti:
Oisit vetäny turpaan.
En jaksa vaivautua moisten ääliöiden takia moiseen.
AP
Huomatkaapa taas miten naiset suhtautuvat miehen kertomaan ongelmaan. Väheksyntää, haukkumista ja suunsoittoa. Ja sitten vielä ihmetellään miksi syntyvyys laskee. Eihän kukaan ala parisuhteisiin tällaisten naisten kanssa jotka ovat kykeneviä vain pilkkaamiseen ja muiden väheksymiseen.
Sinänsä asia mistä keskustellaan ei ole mikään ongelma. Monella ei ole mukava kuseksia jos ympärillä on ihmislauma. Joten mukavampi se on omassa rauhassa toimittaa asiansa. Jos toisaalta jollekin on hirveä ongelma se että sinä et halua kusta hänen nähtensä niin se kai enemmän kertoo tämän asiaan huomiota kiinnittävän mielenliikuista.
Vierailija kirjoitti:
Olin nauttinut ehkä n. 10 annosta alkoholia.
AP
AP! Aikuinen ei ole moisesta moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nauttinut ehkä n. 10 annosta alkoholia.
AP
Rapajuoppo!
Vierailija kirjoitti:
Naisena mietityttää että miksi et pysty pissaamaan jos muita on? Mikä sen estää? Tulisi ymmärtää ettei ne sun vehkeistä ole kiinnostunut.
Itsekin naisena taas olen tyytyväinen, ettei tarvitse lorotella siinä pisuaarilla kylki kyljessä:D Mulla on kans ujo pissa ja inhoan sitä, että julkisessa wc:ssä on muita (niinkuin melkein aina on).
Sama juttu, eikä se ole kiinni mistään oman peniksen häpeilystä tms., vaan "ujopissa" tarkoittaa sitä, että kusi ei yksinkertaisesti vaan tule ulos siinä tilanteessa, vaikka kuinka yrittää. Se on jonkinlainen hermostollinen reaktio, ja varmaan liittyy yleensä tavallista suurempaan herkkyyteen.
Olisit sanonut että "En innostu miehistä tai muiden mulkkujen näkemisestä. Ne saavat oman vehkeeni osalta aikaan lamaantumis- ja vetäytymisreaktion. Teillä voi tilanne olla tietysti toisin päin."
Pysykää ujopissit kotona, niin kaikilta on ongelma poissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas naisena ihmettelen, että miksi miesten pitää paljastaa kallisarvoinen elimensä ja pissata lähes julkisella paikalla, rivissä muiden miesten kanssa. Varsinkin kun miehet OVAT kiinnostuneita toistensa vehkeistä, vähintäänkin koon vertailu tuntuu olevan kovasti tärkeää. Naisillakin psyykkiset syyt voivat estää pissaamisen, esim. ajatus että muut kuulevat lorinan. Sympatiani ap:lle!
Ujo pissa vielä 10 annoksen jälkeen? Sangen omituista.
Täytyy oikein ihmetellä kuinka jotkut sitten kännissä ovat noin itsesuojeluvaistottomia. Nykyään liikenteessä on kaikenmaailman hörhöä nisteistä sekoihin eikä niitä ulkonäöltä voi tunnistaa. No eiköhän nämäkin "vinoilijat" karma ennen pitkää hoida vinoiltuaan "väärälle" hörhölle.
Vierailija kirjoitti:
Freusdin teorian mukaan olet jäänyt kehityksestäsi jälkeen, falliseen vaiheeseen :-)
Lainaus:
Freudin mielestä libido on läsnä myös ihmisen kehityksen eri vaiheissa, ollen kuitenkin erilainen niissä jokaisessa. Toisin sanoen, libidoa ilmaistaan eri tavoin riippuen siitä, missä kohtaa kehitystä ihminen on.Oraalivaihe: mielihyvää saadaan suun kautta
Anaalivaihe: peräsuolta ja ulostamista hallitaan, mielihyvä keskittyy niihin
Fallinen vaihe: mielihyvää saadaan virtsatessa sen aiheuttavan miellyttävän tunteen ansiosta
Latenssivaihe: seksuaalisuuteen liittyvä häveliäisyys ilmaantuu
Genitaalivaihe: murrosiän ja seksuaalisen kypsyyden saapuminen
Freud on mennyttä aikaa ja hänen yksityiskohtaiset teoriansa nojatuolifilosofiaa, arvoisa keittiöpsykologi!
Oisit vetäny turpaan.