Vauvan osallistuminen ristiäisiin?
Meillä on viikon päästä kälyn vauvan ristiäiset. Meidät on siis pyydetty kummiksi, mutta ongelma on siinä että meillä itsellä on 4kk ikäinen vauva. Käly on nyt sitä mieltä ettei meidän vauva saa olla ristiäisissä paikalla kun voi alkaa itkeä jne... Ja vie huomion heidän vauvalta.
No nuo ristiäiset on 300km päässä meidän kotoa enkä todella aio jättää täysimetyksellä olevaa vauvaa mummolaan niin pitkäksi aikaa Vauva ei ole edes ikinä juonut tuttipullosta. Mitä te tekisitte? Jättäisitte ristiäiset kokonaan välistä, menisitte vauvan kanssa vai menisikö teidän mies yksin paikalle?
Kommentit (45)
Kieltäytyisin kummiudesta, jos en saisi ottaa vauvaa mukaan enkä osallistuisi ristiäisiin. Mies voisi tehdä mitä haluaisi.
En lähtisi ilman vauvaa. Mies tietysti voisi mennä yksinään.
Mies menkööt keskenään.
Ja kevyttä kenttäv*ttuilua myöhemmin.
Mies voi mennä
Aina kummitkaan ei pääse paikalle.
Ehkä sanot rauhallisesti kälylle, että sinusta tuntuisi vaikealta olla kummina lapselle, jonka vanhemman kanssa teillä on noin erilaiset näkemykset lapsen parhaasta.
Miehesi varmaan halua toki mennä siskonsa lapsen ristiäisiin, suku on pahin. Se hänelle sallittakoon.
Erittäin törkeää tältä kälyltä. En menisi ollenkaan.
Nyt jos koskaan haluaisin tietää, mitä mieltä mummo on asiasta.
Ehkä on parempi että tukee muut kummit
Mun mielestä on aika törkeää viedä noin pieni vauva ristiäisiin ja samalla pyrkiä viemään kaikki huomio vastasyntyneeltä. Aika aikaisin ap aloittaa kateuskisan serkusten kesken ja onhan se kamala nähdä, miten anoppi pitääkin muiden vauvaa sylissään.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Valitettavasti ei asuta Porvoossa eikä ristiäiset käännä ole siellä jos sitä tarkoitat.
Kälyllä on hirvee pätemisen tarve aina veljeensä ja veli puoleensa ja heidän puolisoihinsa nähden. Yrittää saada äitipuolen kehut itselleen. Piti olla isommat jäät kuin muilla kun ostettiin talo piti vaihtaa kaikki kalusteet ja katteli meillä nenänvartta pitkin ja sanoi että ne vanhat kalusteet ois voinu tuoda tänne eikä kierrätyskeskukseen🙄
Eli jos suoraan sanon en olisi ikinä kyseisen tyypin kaveri mutta on valitettavasti sukua ja onneksi hänen mies on ihan fiksutapaus.
Ehkä päädytään siihen että mies tekee yksin pikavisiitin. Ei jaksa suku tappeluita just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika törkeää viedä noin pieni vauva ristiäisiin ja samalla pyrkiä viemään kaikki huomio vastasyntyneeltä. Aika aikaisin ap aloittaa kateuskisan serkusten kesken ja onhan se kamala nähdä, miten anoppi pitääkin muiden vauvaa sylissään.
Täh! Miten ihmeessä toinen vauva huomion vie? Kyseessä on vielä päivänsankarin serkku ja toivottavasti läheinen ihminen koko elämän. Tosin sankarin äiti ei ilmeisesti halua serkkuja läheisiksi.
Eiköhän ristiäiset jos mitkä ole vauvojen juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap:n lapsi voi muka viedä huomion vauvasta jolla on kastejuhla?
Mun mielestä on törkeää ajatella että ap:n 4kk ikäinen vauva jota täysimetetään, joutuisi olemaan koko päivän ilman äitiä. Kaikki vauvat eivät suostu syömään pullosta. Aloittajana jättäisin menemättä koko juhliin.
Kyllä nämä ristiäisjutut on vaikeita
t. kirkkoon kuulumaton
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ristiäiset jos mitkä ole vauvojen juhlat.
Niin just, mukavahan se olisi sille kastettavalle vauvallekin kun saisi leikkiä lähes samanikäisen serkkunsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap:n lapsi voi muka viedä huomion vauvasta jolla on kastejuhla?
Mun mielestä on törkeää ajatella että ap:n 4kk ikäinen vauva jota täysimetetään, joutuisi olemaan koko päivän ilman äitiä. Kaikki vauvat eivät suostu syömään pullosta. Aloittajana jättäisin menemättä koko juhliin.
Vaikka söisikin pullosta, niin miten ihmeessä kuvittelevat, että vanhemmat haluavat tehdä tuollaisen reissun keskenään ja jättää noin pienen vauvan johonkin hoitoon?
Itsestä olisi tuon kälyn asemassa mukava saada toinen vauva mukaan ristiäisiin. Vähemmän stressaavaa vauvalle, kun vieraiden huomio jakautuisi useamman vauvan kesken.
En kyllä ainakaan ilman vauvaani lähtisi.