VAPAAEHTOINEN LAPSETTOMUUS nyt in?
Oletteko huomanneet saman?
Itse olen yksi vapaaehtoisesti lapsettomista ja olen ylpeä siitä. En jaksa elää jollekin toiselle, haluan elää itseäni varten. Lisäksi en pidä lapsista yhtään.
Oletteko muut vapaaehtoisesti lapsettomia? Voitte kertoa myös ikää ja syitä?
Kommentit (6)
Olen ruma, vastenmielinen ihminen. En näe mitään syytä miksi minun pitäisi jatkaa kelvottomia geenejäni viattomille lapsille.
Olen 27-vuotias vela. Lapseton ympäristösyistä. Maailma hukkuu ihmisiin, ainoa keino hillitä ilmastonmuutosta on väestönkasvun pysäyttäminen.
En halua alistua miehille. Voisin harkita lisääntymistä itsenäisenä naisena... mutta tuskin.
En pidä lapsista, vaikka söpöjä ovatkin ja osaavat kaupassa piristää päivää, kun tulee vastaan, hymyilee ja moikkaa. Olen täyttämässä 20 enkä ole ikinä halunnut lapsia, vaikka sukulaiset ovat aina sanoneet, että kyllä se mieli muuttuu. Ei ole muuttunut eikä tule muuttumaankaan. Piste.
Tuntuu kyllä siltä, että ainahan se on ollut IN tietyllä prosentilla ihmiskuntaa.
Kyllä tähän maailmaan monenlaista mongertajaa riittää, ja aina on tietty osa-alue joka tykkää olla itsenänsä niin sanotusti. Tuskin nykyaika on sitä muuttanut erityisemmin.
Olin vähällä jäädä vasten tahtoani lapsettomaksi. Se olisi ollut elämäni suurin murhe.