En haluaisi olla se nalkuttava akka, mutta
kun enenevässä määrin alkanut sattua tilanteita, että mies toimii täysin ajattelematta ja itsekkäästi. Tässä eräänäkin päivänä tultiin koko perhe kotiin. Mies meni heti sohvalle räpläämään kännykkää. Minä eteisessä, 2 kauppakassia ja 2 riisumisessa apua tarvitsevaa lasta. Tuossa kohtaa en viitsinyt sanoa edes nätisti..
Kommentit (18)
Niin, kumpi on parempi, antaa miehen pikkuhiljaa luistella vastuista vai alkaa nalkuttaa?
Näistä asioista voi mainita ja keskustella sivistyneesti. Toinen voi olla yksinkertaisesti tyhmä ja ajattelematon, ja riittäisi kun tarpeeksi usein selittää, että tämä asia aiheuttaa mulle tosi paljon pahaa mieltä ja arvostaisin jos näkisit sen. Haukkumalla suhde vaan huononee, voittajia ei ole. Jos ei keskustelulla parane vuosien mittaan, niin ukko vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Näistä asioista voi mainita ja keskustella sivistyneesti. Toinen voi olla yksinkertaisesti tyhmä ja ajattelematon, ja riittäisi kun tarpeeksi usein selittää, että tämä asia aiheuttaa mulle tosi paljon pahaa mieltä ja arvostaisin jos näkisit sen. Haukkumalla suhde vaan huononee, voittajia ei ole. Jos ei keskustelulla parane vuosien mittaan, niin ukko vaihtoon.
Ei. Se huudetaan sieltä ovelta. NYT hakemaan nämä kassit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tiellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tiellä
Ai että hoidetaan ne lapset ja kassit yksin ja sitten rauhallisella hetkellä otetaan puheeksi?
Ei, kyllä silloin pitää ärähtää kun on tilanne päällä!
Vierailija kirjoitti:
Kasvata selkäranka ja raahaa miehesi vaikka terapiaan, jos kypsä keskustelu ei auta? Miks ihmeessä te ihmiset tulette tänne ulisemaan parisuhteenne ongelmia? Luuletko, että tällä avautumisella on muille mitään arvoa? Voin kertoa, että ei ole. Ketään ei kiinnosta!
Menikö Uli.lla tunteisiin ;) Taidat olla ns. miesas.iamies ja itsellä ei naisesta tietoakaan
Niinpä, mies itse provosoi omalla käytöksellä eli välinpitämättömyydellä naista nalkuttamaan ja sitten valittaa kun nainen nalkuttaa...No ei tarvitsisi jos jo eka kerralla ottaisi onkeensa! Miksi pitää päästää tilanne siihen pisteeseen että nainen joutuu pakosta nalkuttamaan?
Olisit riisunut ne lapset ja jättänyt kassit eteiseen. Ihan sama vaikka kaikki olisi mennyt pilalle, viesti olisi uponnut ehkä vielä paremmin. Mies olisi saanut itse syödä yksin ripulin uhalla lämmenneet kylmätuotteet, jos olisi halunnut.
Olisit voinut kantaa ne kassit miehen syliin. Tietää ainakin, että ne eivät liikahda, ellei hän tee niille jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kasvata selkäranka ja raahaa miehesi vaikka terapiaan, jos kypsä keskustelu ei auta? Miks ihmeessä te ihmiset tulette tänne ulisemaan parisuhteenne ongelmia? Luuletko, että tällä avautumisella on muille mitään arvoa? Voin kertoa, että ei ole. Ketään ei kiinnosta!
Olen ihan samaa mieltä. Käsittämättömän lapsellistakin se on. Kenelle edes tulee mieleen tulla jakamaan tänne tällaista...itse en pystyisi olemaan niin keskenkasvuisen ihmisen kanssa, että se tulee jollekin palstalle haukkumaan minua tai kertomaan yksityiskohtaisesti meidän kotielämästä. Ahdistaa ajatuskin. En luottaisi tällaiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. Käsittämättömän lapsellistakin se on. Kenelle edes tulee mieleen tulla jakamaan tänne tällaista...itse en pystyisi olemaan niin keskenkasvuisen ihmisen kanssa, että se tulee jollekin palstalle haukkumaan minua tai kertomaan yksityiskohtaisesti meidän kotielämästä. Ahdistaa ajatuskin. En luottaisi tällaiseen ihmiseen.
Ollaanpas sitä herkkänahkaisia. Paljon parempi avautua tänne kuin tutuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö Uli.lla tunteisiin ;) Taidat olla ns. miesas.iamies ja itsellä ei naisesta tietoakaan
Et vastannut minulle, mut jestas miten mua ärsyttää täällä tuo miten heti ruvetaan väittämään joksikin miesasiamieheksi, jos ei pysy tässä " miehet on sikoja" linjassa. Mua kutsutaan täällä viikottain palstamieheksi, kun annan välillä kritiikkiä pahimpaan miesten haukkumiseen. Olen keski-ikäinen suurperheen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut minulle, mut jestas miten mua ärsyttää täällä tuo miten heti ruvetaan väittämään joksikin miesasiamieheksi, jos ei pysy tässä " miehet on sikoja" linjassa. Mua kutsutaan täällä viikottain palstamieheksi, kun annan välillä kritiikkiä pahimpaan miesten haukkumiseen. Olen keski-ikäinen suurperheen äiti.
Joo, on taas vähän eri, jos on viettänyt elämästään 5-10 vuotta pois työelämästä kuin vuoden tai just just pari. Ja pistääkö sinun miehesi sinut tekemään kaikki hommat?
Jospa se on vetäytynyt sinne, kun tarpeeksi monta kertaa saanut kuulla, että "jogurtit menee eri hyllylle ääliö ja pipot tuohon koriin en mä jaksa aina kaikki täytyy tehdä uudestaan...." Naisille harvoin kelpaa miehen tapa tehdä. Lapset on väärällä tyylillä puettu jne. Kyllä minäkin vetäytyisin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on vetäytynyt sinne, kun tarpeeksi monta kertaa saanut kuulla, että "jogurtit menee eri hyllylle ääliö ja pipot tuohon koriin en mä jaksa aina kaikki täytyy tehdä uudestaan...." Naisille harvoin kelpaa miehen tapa tehdä. Lapset on väärällä tyylillä puettu jne. Kyllä minäkin vetäytyisin.
Jos tekee noin, ei ole siitä haukkujaääliötä yhtään kypsempi tai parempi.
Pitää sanoa ääneen, että tuntuu niin paskalta, että en aio jatkossa enää tehdä mitään niin kauan kuin homma menee näin.
Väsyttää vaan kun miehes käy höylään naapuruston 17v tyttöstä aamuisin. Ei siinä wt-mamman nalkutukset tunnu missään enää.