Naiset jotka laittavat kuvia makkaroistaan ja tisseistään someen ja perustelevat sitä "esimerkkinä nuorille"?
Osuipa silmiini uutinen eräästä "julkimoista", joka taas teki näin. Erikoista kaksinaismoralismia.
Itse ajattelen, että jos haluat olla esimerkkinä nuorisolle niin ole aito. En tarkoita, etteikö saa pukeutua kauniisti tai laittautua, mutta miten tissien esittely oikein tukee nuorten hyvinvointia sen paremmin kuin vaikkapa kuva liikkuvasta, terveestä ihmisestä? Täysin käsittämätöntä miten naiset perustelevat nykyään näitä juttuja.
Jos on esimerkiksi hieno pylly ja haluat sen näyttää muille, kirjoita ennemmin "tässä minun hieno takapuoleni, katsokaa".
Ja nämä naiset vielä ilmoittavat olevansa feministejä. :D
Ihmisillä on nykyään niin paljon aikaa ottaa kuvia itsestään ja odotella tykkäyksiä. Toki itse menin ja avasin uutisen, provosoiduin ja kirjoitan turhautuneena nyt tänne.
Mutta hei naiset, miettikää nyt!!
Kommentit (3)
Ja siis tämä julkimo puhui itse "makkaroistaan", ihan normaali naisen nätti vatsa kuvassa oli.
kukaan 16v tyttö ei haluu näyttää 40v mummolta. Kyl me tiedetään et tissit alkaa roikkua vanhana. Antakaa meidän nauttia nyt kun ne ei roiku. Ei teitäkään kukaan kiusannut mummotisseillä kun omanne oli vielä navan yläpuolella??
Julkimosta. Ap