Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä tälläisessä tilanteessa?

Vierailija
04.05.2019 |

Anoppini ei ole sietänyt minua yli kymmeneen vuoteen. Koko ajan salaa toivonut meidän eroavan. Minulle kyllä naureskelee ja esittää aivan toista mutta miehestäni painostaa eroamaan minusta. Tosin mies on sanonu ettei anna äitinsä pomottaa. Eikä kyllä ole antanutkaan. Yhdessä ollaan edelleen. Mutta pikku alkaa minullakin hermot kohta pettää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää välimatkaa.

Vierailija
2/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanooko miehelle ihan suoraan, että hän pitäisi erota sinusta? Minä ottaisin kyllä puheeksi anopin kanssa. Sen verran loukkaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi siis vielä onnistuu, jos mies kerran sanoo, ettei anna äitinsä pomottaa? Näemmä antaa, jos äitinsä edelleen painostaa eroamaan sinusta. Vaadi miestäsi oikeasti lopettamaan tuo. Nythän miehes ei toimi kuten pitää, ja jostain syystä sinäkin sen sallit.

Vierailija
4/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin anopin uurnaan.

Vierailija
5/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sanooko miehelle ihan suoraan, että hän pitäisi erota sinusta? Minä ottaisin kyllä puheeksi anopin kanssa. Sen verran loukkaavaa.

No kyllä eikä ymmärrä millään sitä, että me nyt ollaan yhdessä ja piste. Mikä hemmetti siinä niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä. En ymmärrä.

Vierailija
6/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi siis vielä onnistuu, jos mies kerran sanoo, ettei anna äitinsä pomottaa? Näemmä antaa, jos äitinsä edelleen painostaa eroamaan sinusta. Vaadi miestäsi oikeasti lopettamaan tuo. Nythän miehes ei toimi kuten pitää, ja jostain syystä sinäkin sen sallit.

Jaa. A... On se yrittäny takoa sille että ei onnistu ja vihaatkoon rauhassa.. Mut ei tuu onnistumaan. Siinähän nolaa itsensä!!

Vierailija
7/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä eikä ymmärrä millään sitä, että me nyt ollaan yhdessä ja piste. Mikä hemmetti siinä niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä. En ymmärrä.

Ja et ota puheeksi koska...?

Vierailija
8/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. A... On se yrittäny takoa sille että ei onnistu ja vihaatkoon rauhassa.. Mut ei tuu onnistumaan. Siinähän nolaa itsensä!!

Kenelle se nolaa itsensä? Sulle ja miehelle? Oot varmaan jo huomannut, ettei sitä kiinnosta se nolous... Sun miehes nyt pitäis lopetuttaa tuo koko homma, vaan ei taida mammanpojalla olla rohkeutta äitään vastaan?

Vierailija
9/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänytkin mutta selittää vaan samaa mantraa "teidän on parempi erota.... Teidän on parempi erota..." Eikä edes rivien välistä halua edes ymmärtää yhtään..

Vierailija
10/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänytkin mutta selittää vaan samaa mantraa "teidän on parempi erota.... Teidän on parempi erota..." Eikä edes rivien välistä halua edes ymmärtää yhtään..

Ok. Tuossa kohtaa katkaisisin välit. Mies saisi yksin käydä siellä.

Vierailija
11/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yhtään lohduttaa, niin pitkän avioliittoni aikana anoppini myrkytti mieheni mieltä minua vastaan kaiken aikaa. Hänen viimeisin toiveensa, ennen kuolemaansa, oli meidän ero. Minä olen aivan tavallinen nainen, joka kohteli anoppia asiallisesti. Olin vain väärältä puolelta Suomea ja liian hyvästä perheestä. Se riitti anopin ns parisuhdeasiantuntemukseen. Niinpä voimakastahtoinen anoppini sekoitti mieheni tunteita ja mieltä vuosista toisiin. Mieheni ei ollut niin vahva ja rohkea kuin sinun miehesi, joka osaa sanoa äidilleen napakasti. Voin vain kadehtia asemaasi, että tiedät miehesi pitävän teidän avioliittonne puolia. Muuta oma asenteesi, unohda koko anoppisi myrkyllinen mieli ja olkaa vähemmän tekemisissä hänen kanssaan . Anopillesi on pahin rangaistus se, ettei miehesi usko häntä ja sinä vain porskutat edelleenkin kuvioissa  mukana. Ja kun et välitä anoppisi puheita sitä suuremmaksi hänen rangaistuksensa vain kasvaa. Ihmisiä ottaa eniten päähän se, ettei heihin reagoida millään tavalla.

Vierailija
12/12 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä leh... anteeksi anopilla perusteluita hartaalle toiveelleen?

Tämä on niin vakava asia, että teidän pitäisi keskustella anopin, ap:n ja ap:n miehen ihan saman pöydän ääressä tilanteesta.

Sitten voittekin harventaa niitä tapaamisia.

Asutteko lähellä? Muutto kauemmas ehdottomasti. Norjaan esimerkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi