Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kääntyä roomalaiskatoliseksi.

Vierailija
04.05.2019 |

Suomen ev lut -kirkko ei pysty antamaan minulle yhtään mitään, koska se on täysin maallistunut ja politisoitunut.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokseenkin sama kuin että kääntyykö kastemato tiellä vasempaan tai oikeaan. 

Miksi koet tarvetta esittää asian tänne?

Vierailija
22/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä käymään Vatikaanissa, loistelias mesta. Kaukana on vaatimattomuus.

Pitääkin varata ensi kesäksi Rooman matka :)

Suuri syy päätökseeni on roomalaiskatolisuuden kansainvälisyys ja historialliset perinteet. Kirkko sakramentteineen on pääosassa opillisestikin. Toisin kuin ev lutissa -kirkossa. Ap

Sukupuolesi? Jos olet nainen, toi on vähän sama kuin että yuutalainen kääntyisi nat siksi

Halvennat vain itseäsi tällä typerällä kommentilla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jokseenkin sama kuin että kääntyykö kastemato tiellä vasempaan tai oikeaan. 

Asia ei ole yhdentekevä, jos se kirvoittaa näin kirpeitä kommentteja sinulta ja muilta. Ap

Vierailija
24/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä käymään Vatikaanissa, loistelias mesta. Kaukana on vaatimattomuus.

Suuri syy päätökseeni on roomalaiskatolisuuden kansainvälisyys ja historialliset perinteet. Kirkko sakramentteineen on pääosassa opillisestikin. Toisin kuin ev lutissa -kirkossa. Ap

Sukupuolesi? Jos olet nainen, toi on vähän sama kuin että yuutalainen kääntyisi nat siksi

Kukahan halventaa ja ketä? Kyllä kirkko on kunnostautunut naisten itsemääräämisoikeuden polkemisessa kautta linjan, mitä sinulla on esittää tämän väitteen kumoamiseksi?

Vierailija
25/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei ole yhdentekevä, jos se kirvoittaa näin kirpeitä kommentteja sinulta ja muilta. Ap

Onko teitä uskovaisia muunlaisia kuin näsäviisaita hurskastelijoita?

- eri

Vierailija
26/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et paljasta sukupuoltasi? Olet siis joko sovinistinen mies jonka mielestä mies vie ja nainen vikisee saavuttamattoman abortin perään raiskaustapauksissakin, tai onnettoman typerä nainen joka tykkää sellaisesta aaetelmasta.

Vierailija
27/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soinin Timpassa on ihmetyttänyt monen muun seikan ohella, miten on valinnut uskokseen juuri roomalaiskatolilaisuuden. Patavanhoillisempaa menoa löytyy lykyllä jostain luostarista. Timppa tykkää kertoa naisille, mitä saavat tehdä ja olla tekemättä.

Mikä sua tässä ihmetyttää? Sehän on täysin linjassa Persujen JA sinisten agendan kanssa. Patavanhoillisia konservatiivejä aina e oluutionkieltämiseen asti.

Ei roomalaiskatoliseen oppiin kuulu evoluution kieltäminen. Eniten niitä kieltäjiä on jenkkilän evankelikaalisten keskuudessa, ja niistä moni myös ajattelee, että paavi on itse suuri saatana.

Soinihan juuri on arvostellut persuja kristinuskon arvomaailman hylkäämisestä. No, mitäs itse houkutteli puolueeseensa Halla-ahon opetuslapsineen.

Vierailija
28/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Soini, siellä ongelma.

Vierailija
29/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan halventaa ja ketä? Kyllä kirkko on kunnostautunut naisten itsemääräämisoikeuden polkemisessa kautta linjan, mitä sinulla on esittää tämän väitteen kumoamiseksi?

Kyllä sinun on ihan itse perusteltava omat väittees ennenkuin minun niitä kumottava. Ap

Vierailija
30/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydessäni Roomassa vuosia sitten pidin pappien rennosta meiningistä. Esimerkiksi istuin yksin Vatikaanissa kirkon reunustalla, olin hiukan allapäin. Olin käynyt sitä ennen rukoilemassa iloa elämääni. Yksi pappi tuli istumaan viereen ja heitti jotain was up, ja hymyili minulle. Se oli vielä tosi komea ja tummasilmäinen. Minä olin 14-vuotias. Heti tuli parempi fiilis. Hyvä ettei antanut ylävitosta.

Vatikaani on pyhä paikka, haluan mennä sinne uudestaan.

Vierailija
31/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kääntyä itsekin, joko Roomalaiskatoliseksi tai ortodoksiksi. Minua viehättää mystisyys, kauneus ja taide. Löydän sisimmästäni jotain voimakkaampaa ja iätöntä.

Luterilainen kirkko on liian riisuttu minun mielestäni.

Vatikaanissa on valtavat taideaarteet, ihan käsittämätöntä.

Mittasuhteet rakoilevat, kun katselee sitä loistoa. Melkein kyyneleet alkavat virtaamaan.

Vierailija
32/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kääntyä itsekin, joko Roomalaiskatoliseksi tai ortodoksiksi. Minua viehättää mystisyys, kauneus ja taide. Löydän sisimmästäni jotain voimakkaampaa ja iätöntä.

Mittasuhteet rakoilevat, kun katselee sitä loistoa. Melkein kyyneleet alkavat virtaamaan.

Minulla sama :) Ap

Vierailija
33/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen evankelisluterilainen kirkko on liian keskuttynyt toimimaan kansalaisyhteiskunnassa ja kadottanut yhteyden pyhään (jos sillä koskaan sellaista on edes ollut). Ap

Vierailija
34/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vielä terveitäkin luterilaisia seurakuntia.

Hyppy ryvettyneestä valtionkirkosta vielä ryvettyneeseempään reliikkikirkkoon on vähän niinkuin ojasta allikkoon liike.

Katolinen kirkko ei ole vieläkään saanut kitkettyä itsestään harhaoppisia vainajanpalvonta yms Raamatun vastaisia asioita.

Vierailija
35/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten nyt ainakin on helppo fiilistellä jotain Vatikaanin taidetta, kun katolisuus ei heidän elämäänsä merkittävästi rajoita. Äärettömän naisvihamielinen kristinuskon lahko, silkkaa omiin muroihin kusemista naiselta kääntyä tuohon uskoon. Liki yhtä karseaa skeidaa kuin is lam, kun tarkemmin ajattelee.

Vierailija
36/36 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä.

T:katolilaisen kanssa seurustellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme