Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannukseksi mökille, jossa ei sähköjä, miten aika kulumaan?

Vierailija
04.05.2019 |

Älypuhelimia ei kummallakaan ole, miehellä eikä minulla. Järvi ja sauna löytyy joten siinä jotain tekemistä, mutta mitä lisäksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelette toistenne napoja ja ihmetelkää ympäristöä. Ei siellä tarvii saada aikaa kulumaan, se kuluu itsekseen. Hitaan verkkaisasti.

Ehkä pino lautapelejä vois olla kiva juttu tai jos olette korttipeli-ihmisiä, niin korttipakka mukaan.

Vierailija
22/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ystävätär mukaan, mies käy kuumana kuin juhannuskokko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Ei mökille ole kenenkään mikään pakko tai velvollisuus mennä, vain siksi, että monet menevät. Sinne mennään, jos mökkioloista nauttii, jos ei nauti, parempi pysyä kotona tai valita joku muu paikka. Problem solved.

Vierailija
24/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jokusen kesän viettänyt sähköttömällä mökillä, enkä ole kuollut tylsyyteen :)

Onko sun mies jotenkin tylsä, vai etkö viihdy hänen kanssaan?

Vierailija
25/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parisuhteessa älypuhelimen vai miehen kanssa?

Vierailija
26/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöitä, askartelua, nikkarointia, juhannustaikoja, ulkoilua, joogaa, uintia, saunomista: saunaan hierontaohjeet ja öljyt mukaan,  tantraseksikirja... Ei ollut sanottu oma vai vuokra; puutarhanhoitoa, vastan ja luudan tekoa jne.

Vierailija
27/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tapaan kuin ennen vietettiin kokonaisia kesälomia: lauta- ja pihapelejä, lukemista, ulkoilua, uimista, saunomista, päiväunet, puiden tekoa, pihan rapsutusta, soutelua, onkimista, ruuanlaittoa ja parit kahvittelut. Auringonottoa laiturinnokassa

Vierailija
28/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sähköttömällä mökillä täällä Pohjois-Savossa - illalla meni sähköt kun lunta tuli sellaiset 15 senttiä, eikä minulla ole yhtään tylsää.

Vierailija
29/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmärunkkausta tms..

Vierailija
30/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa älypuhelimen vai miehen kanssa?

...mutta kun heillä ei ollut älypuhelimia. Ehkä älysuhde on vasta suunnitteilla.

Vierailija
31/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomista, uimista, juhannustaikoja, kortin pelaamista, tikan heittoa.

Lainatkaa kirjastosta (jos ette halua ostaa) esim.joku kasvio/lintukirja ja tunnistakaa lajeja, jos luonto kiinnostaa.

Vierailija
32/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kauppaan ja ostat agregaatin ja muutaman kymmenen litraa bensaa+20 000 ampeerin varavirtalähteen.

Nykäiset agren käyntiin kun puhelimesta ja virtalähteestä akut tsippaavat ja jatkat somessa seikkailuasi entiseen tapaan.

Muista lähettää paljon kuvia kuinka ihanaa on rentoutua sähköttömällä mökillä grillaten, uiden ja parisuhdetta hoitaen näin juhannuksena.

Vierailija
33/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään mökillä neuloa, tehdä ristikoita, lukea...

Vierailija
34/34 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Silloin kuin sähköä ei oltu vielä keksitty tai se ei ollut levinnyt maaseudulle, niin siellä ei ollut elämää. Minkäänlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan