Pystyisitkö antamaan anteeksi jos kaveri tai tuttu näyttää keskaria ja/tai haistattaa v:t?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva, kun joku tuttu yhtäkkiä näyttäisi keskaria.
Varmaan vaan nauraisin.
Itseasiassa minulla on tapaus missä tuttu oli ystävällinen ja jutteli normaalisti ja varttitunti myöhemmin oli keskari pystyssä.
Eihän se nyt kovin aikuismaista käytöstä olisi keskaria näyttää, mutta tottakai pystyisin antaa anteeksi.
Ei tuo nyt niin vakavaa ole. Näyttäisin tai haistattelisin takaisin ja nauraisin päälle.
Joskus menee hermot. Lyömistä en antaisi anteeksi, mutta tuollaisen vedon kyllä.
Riippuu tilanteesta. Suutuspäissään tulee tehtyä tyhmyyksiä, sellaiset voin antaa anteeksi.
Minulle yksi kaveri näytti keskisormea kun näki minut viettämässä aikaa toisen ystävän kanssa. Ei siis ollut mitään riitaa tai muuta etukäteen. Tosin tuo oli muutenkin todella mustasukkainen ja siihen välit sitten lopulta katkesivat.
Pystyisin. Välien poikki katkaiseen tarvii olla vähän painavemmat syyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt niin vakavaa ole. Näyttäisin tai haistattelisin takaisin ja nauraisin päälle.
Ankeaa. Mahdat olla sellainen kaveri, joka muutenkin puhuu "ystävistään" pahaa selän takana.
Helposti.
Itseasiassa toissapäivänä työkaveri näytti mulle keskaria. Tuli sen verran rankasti v*ttuiltua sille, että se ratkaisi asian sormea ja kieltä tuulettamalla. Ihan ollaan koulutettuja ihmisiä, ystäviä edelleen ja välillä täysiä kakaroita.
N47
Mä en kyllä tiedä... Jos ystävän täytyisi halventaa minua tuolla tavalla, en tiedä, miksi ihmeessä hän haluaisi jatkossa enää olla ystäväni. Joten luultavasti kääntäisin selkäni, en kokisi olevani hänelle oikeastaan minkään arvoinen, eikä tapanani ole kaveerata minua nollana pitävien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus menee hermot. Lyömistä en antaisi anteeksi, mutta tuollaisen vedon kyllä.
Suostut olemaan siis ystäviesi silmissä ihan nolla? En mä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai vähän painavammat, kuin se, ettei toinen pidä sinua oikein minään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vähän painavammat, kuin se, ettei toinen pidä sinua oikein minään?
Eivät nuo välttämättä tarkoita, ettei pitäisi minua minään. Suuttuneena sattaa joskus laukoa juttuja joita ei tarkoita. Oletan että jos joku minua kohtaan noin käyttäytyisi, olisin itse tehnyt jotain sellaista, mikä aiheutti reaktion. Tietysti sitten jos perusteettomasti käyttäytyy noin, on asia eri.
En, en nykyään siedä enää mitään tollasta. Se on kerrasta poikki.
Mielikuva, kun joku tuttu yhtäkkiä näyttäisi keskaria.
Varmaan vaan nauraisin.