Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mimmoset asiat teitä on puhutellut joidenkin ihmisten käytöksessä tai elämässä?

Vierailija
03.05.2019 |

Mä olen kiinnittänyt sellasen huomion kuin, että fiksu, luotettava ja ystävällinen ihminen on pärjännyt tasaisen hyvin elämässään.
Hän on ymmärtänyt hyvin muita ihmisiä ja siksi myös puhunut heistä hyvään sävyyn taitavasti. Sepä muuten on melko hieno piirre ihmisessä. Ja se, että on
Hyvä kuuntelemaan mutta hidas puhumaan. Pitkämielinen ja sellainen, että osaa niellä loukkauksen. Sitä ihailen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on puhutellut tyttäreni tapa yrittää olla positiivinen ja ystävällinen kaikille. Silloinkin, kun itsellään vähän mättää.

Vierailija
2/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkaukset pitäisi niellä? Samalla mitalla takaisin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus ja rohkeus sanoa omat mielipiteensä ilman että samalla loukkaa tai arvostelee toisia.

Vierailija
4/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain onkin sanottu, että se menestyy, joka ei maksa loukkauksia samalla mitalla. Sillä on luonne ja kyvyt kohdillaan isompiin voittoihin.

Vierailija
5/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi loukkaukset pitäisi niellä? Samalla mitalla takaisin vaan.

Siksi koska Viisas nielee loukkauksen.

Vierailija
6/10 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätietoinen oman jutun tekeminen ympäristön mielipiteistä piittaamatta. Menestys, joka on saavutettu tekemällä sen eteen paljon töitä mutta pitämättä suurempaa ääntä itsestä. Nöyryys.

Vierailija
7/10 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puhuttelee Jeesus. hän pelasti maailman. kuullostaa myös ihan aloittajan kuvailemalta ihmiseltä.

Vierailija
8/10 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkaukset tulisi niellä. Minusta niistä voi ja pitääkin sanoa sille loukkaajalle. Ei niin, että lähtee itse loukkaamaan, vaan ihan asiallisesti sanoo missä mätti.

Vierailija
9/10 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi loukkaukset tulisi niellä. Minusta niistä voi ja pitääkin sanoa sille loukkaajalle. Ei niin, että lähtee itse loukkaamaan, vaan ihan asiallisesti sanoo missä mätti.

Muita tahallisesti loukkaavat ihmiset ovat yleensä sellaisia, ettei sanominen auta. Hyvällä lykyllä saavat vain lisää vettä myllyyn.

Vierailija
10/10 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan LOUKKAUKSESTA niin kyllä se loukkaaja varmaan itsekin tietää missä mätti?