Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkikauden lähestyessä pieni pyyntö:

Vierailija
03.05.2019 |

Älkää kutsuko alkeelliselle mökillenne syömään kärtsännyttä makkaraa ja juoksemaan ulkohuussissa.

Kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole pakko mennä, vaikka joku kutsuiskin.

Vierailija
2/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku hullu sut kuitenkin kutsuu, niin tuo kunnon tuliaiset ja auta yhteisissä hommissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tuoda sisäfilettä tullessasi.

Niin voit päästä sisälle nukkuun.

Vierailija
4/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi pieni pyyntö: Muista tuoda tuliaisina vähintään viikon eväät juomineen koko porukalle, ja muistakaa häipyä itse paikalta viimeistään yhden yön jälkeen.

Vierailija
5/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne ole pakko mennä, vaikka joku kutsuiskin.

Ai ei vai. Kyllä meillä appivanhemmat osaavat syyllistää sen verran pahasti, että pakko on mennä, jos haluaa edes jotkut välit pitää.

Vierailija
6/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen toivoisin, että isäntäväki ei tarjoilisi grilliruokia kapeanmallisesta talouspaperista. (Vessapaperista siis...)

Vierailija
7/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisi olla kemiallinen vessa. Rantasauna tietenkin olla pitää ja kunnon grilli katos. 

Vierailija
8/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun tietysti! Tai oikeastaan ne kaverit tavallaan kutsuvat itse itsensä. Ilmoittavat koska heillä on kesäloma ja kysyvät saadaanko aikataulut mökkireissuun sopimaan yhteen. Toisinaan se mökkikin (sähköt ja jääkaappi ainoa luksus) tuntuu jo liialta ja menemme läheiselle (3km) laavulle tuijottamaan tulta ja parantamaan maailmaa.

Ihan parasta! Kaupungissa harvoin pääsee näkemään tähtitaivasta, haistamaan tienpenkereellä kukkiavia kukkia niistä ohi kävellessään. Metsästä löytyy mustikkaa, vadelmaa ja mansikkaakin, syksyllä hyviä ruokasieniä. Heinänkorren maistipalat muurahaishaposta palauttaa lapsuuden kesät mieleen.

Ruuat kokataan ulkona, tiskit hoituu myös pihalla. Pyykkejä ei tarvi lomalla pestäkään ja jos vaikka tarviikin niin saunasta löytyy pyykkilauta sitä varten. Puita hakataan lähes kilvan.

Ihanaa, kun ystävät ovat niin samanlaisia kuin minä :)!

Vierailija
9/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhjin tuokkosin mökille vaan grillattavaa ja salaattiainekset, omat lakanat, tyynyliinat. 

Vierailija
10/10 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein sisäfileet ja laatuviiniä mökkituliaisia, mutta ne meni nopsaan kaappiin ja ruuaksi oli rasvaisia jauhelihapihvejä makean kotiviinin kera. Nam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän