Miten joku käy kaupassa 3-4 kertaa PÄIVÄSSÄ?
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/helsinkilainen-perheenaiti-huomasi-t…
"Suurin osa rahankäytöstäni on ollut ruokakaupassa käyntiä. Olen tehnyt ihan järkeviä ruokaostoksia. Ei mitään herkkuja. Nyt kun asioita on kirjannut ylös, tajuan, että ruokakaupassa käynti kohdallani on suorastaan älytöntä."
"Saatan käydä kaupassa kolme, joskus jopa neljä kertaa päivässä. Tämä johtuu siitä, että en suunnittele montaa päivää eteenpäin, mitä ruokaa teen."
No en mä itsekään kyllä useammaksi päiväksi eteenpäin ruokalistaa suunnittele enkä ruokia ostele, mutta silti omasta mielestä suht usein on tullut käytyä ruokakaupan kautta kun olen käynyt siellä n.3-4 kertaa VIIKOSSA.
Miten joku käy kaupassa useamman kerran PÄIVÄSSÄ? Eihän siinä muuta kerkiä tekemäänkään kuin juoksemaan ruokaostosten perässä. 😲
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku käy kaupassa useamman kerran PÄIVÄSSÄ? Eihän siinä muuta kerkiä tekemäänkään kuin juoksemaan ruokaostosten perässä.
Juuri tänään kaupassa käydessäni ajattelin, että pitäisi ruveta käymään useammin. Siinähän sitä saisi hyötyliikuntaa, eikä tarvitsisi selkä vääränä kantaa kaikkia ostoksia kerralla. Käyn siis kaupassa jalkaisin. lähimpään pikkukauppaan matkaa vajaa kilometri ja seuraavaan vähän isompaan vajaat kaksi kilometriä.
Pitäähän sitä joka tapauksessa päivittäin liikkua, niin miksei sen voisi tehdä kauppareissujen muodossa.
Unohdinkin ostaa mozzarellaa, vielähän tuota ehtisi kipaista hakemaan... Puolentoista kilsan pikku myöhäisiltalenkki ei tekisi pahaa.
Kaksi kertaa pitää käydä: Ennen iltayhdeksää hakemassa kaljaa, ja sen jälkeen hakemassa alennuslaputettuja tuotteita.
Pelse Puupponen kirjoitti:
Kauppaan 25 metriä. Miksi pitäisin kalliita varastoja?
Onko se varastointia, jos ruokatarpeita on vaikkapa viideksi tunniksi? 3-4 kertaa päivässä on kuin eläisi ilman jääkaappia (tai muutakaan kaappia) ja joutuisi ostamaan melkein joka aterian erikseen.
Tunne erään anorektikon, joka tekee tikusta asiaa kauppaan päivittäin. Juoksee 5 km suuntaansa ja hakee yhden tomaatin. Tunnin päästä uudelleen, yksi paprika. Tämä toistuu arkipäivisin työpäivän jälkeen 3-4 kertaa, vapaapäivinä noin 10 kertaa. Töissä ei syö mitään, juo vain vettä tauoilla. Päässä hänellä on vikaa, joten se siitä.