Miksei kielinainen Sara Forsberg breikannut?
Saaralla on oikeasti todella hyvä ääni ja hän on teknisesti erittäin hyvä laulaja. Hän olisi ansainnut PALJON parempaa laulu-uraltaan. Tosi sääli nähdä noin suuren lahjakkuuden menevän hukkaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minä syytän kyllä täysin taustajoukkoja. Ei jenkeissä artisti breikkaa ilman massiivista ja ahkeraa taustatiimiä. Yksin ei pysty.
Eikös sillä ollut joku setä tai eno hoitamassa asioita?
Olisi pitänyt hommata heti alkuun amerikkalainen agentti hoitamaan asioita.
Joku siinä on ärsyttävää. En tiedä mikä, monet sanonut että mua ärsyttää siinä se, että oon samanlainen kuin Sara... Ehkä se sitten :D
Käsittääkseni levy-yhtiön kanssa oli näkemyseroja ts ei halunnut pompoteltavaksi niinkuin tuolla alalla on tapana. Toiseksi hän on tosi introvertti eikä ehkä jaksanut minglaamista jenkkityyliin?
Sara on tosi hyvä laulaja ja viihdyttävä somedsa mutta telkkarissa en häntä kestä.
Harvat breikkaa. Hän lähti kokeilemaan ja se on tosi hienoa. Ja tulee Suomessa kuitenkin toimeen mediatöillään.
Olin jo unohtanut tämänkin julkkiksen. Eiköhän se hänen 15 minuuttia mennyt siinä.
Koska se jatkuva turha naaman vääntäminen on rasittavaa katseltavaa.
Onhan sillä monta miljoonaa seuraajaa somessa
Oisko liikaa ollut asioita? Jää vähän puoleen väliin kaikki, välillä telkussa, välillä tubessa, välillä laulaa mutta mitään ei täysipainoisesti.
Liian monta rautaa tulessa tytöllä. On kielinainen, tekee teeveetä, laulaa, vloggaa, mitä vielä. Persoonaa olisi ja ääntä, mutta ehkä ei osaa pitää pakettiaan kasassa. Keskittyisi yhteen asiaan ja tekisi sen hyvin. Suomessa suomenkielellä olisi voinut olla saumoja menestyä. Tosin Abreullakin on huikea ääni, mutta on tehnyt comebackin jotain kolme kertaa eikä oikein lähde hänenkään ura. Kumpikaan naisista ei käytä ääntään potentiaalin mukaan vaan taipuvat tekemään tusinapoppia. Oma juttu hukassa molemmilla.