tuntuu niin pahalta :((
päiväkodissa jossa työskentelen, yhden minun ryhmäni lapsen äiti on sairastunut toistamiseen syöpään, joka hoidoista huolimatta leviää... ennuste todella huono. Oli kehotettu alkaa järjestämään asioita... kyseessä kolmekymppinen kahden pienen lapsen äiti...
Kommentit (18)
tämä isä on itse vähän alle kolmekymmentä, suloinen perhe kaiken kaikkiaan...
kyseessä siis uusiutunut rintasyöpä.
Onko tuntemassasi perheessä poikia vai tyttöjä?? ja mistä päin suomea...
tähän " keskusteluun" osallistuu näköjään muitakin. Olen itse ap. ja aloitin tämän keskustelun, enkä ole " puhunut" asuinpaikoista mitään. Mutta kerrottakoon että ei ole Vantaa..
Etkö ole ap kuullut vaitiolovelvollisuudesta???????????
Se mitä kuulet työssä ei saa kulkeutua muiden tietoon! Syöpä kolmikymppisellä (ja vielä uusiutunut) on aika harvinainen ja kun kerrot kaikki muutkin tiedot tästä asiasta niin helposti tunnistaa jos sattuu olemaan oma tuttu/sukulainen.
Omassa työyhteisössä voit asiasta keskustella ja esim. omien perheenjäsenten kanssa, mutta silloinkin niin ettet paljasta kyseisen ihmisen asioista sen enempää.
HÄPEÄ!
eihän hän maininnut nimiä tai muutakaan?? jotkut toisethan tässä oli arvuutelleet mistä päin ovat... hengitä!!
Ja en kyllä minä huomannut ap:n mitenkään yksityiskohtia valottavan!!
T: säteellä työskentelevä sh
työpaikallasi et voi tuoda julki missään, paitsi työapaikallasi. Et voi kertoa ihmisten asioista netissä vaikka et ihmisiä ei tunnistettaisikaan. Sen sanoo jo suomen laki. Ilmeisesti aloittajalla ei ole ammattitutkintoa tai hän on muuten vain todella epäpätevä. sylettää!
syövän versiota. Häneltä jäi kolme lasta ja aivan ihana aviomies. Niin pysäyttävä asia kun tämä meille kaikille oli, niin nyt menee todella ihanasti. Lankoni on löytänyt uuden rakkauden, joka asuu nyt miehen ja lasten luona. Hänellä on kaksi lasta edellisestä liitosta ja heillä on ex-miehen kanssa yhteishuoltajuus. Siskoni lapset ovat saaneet aivan ihanan uuden naisen elämäänsä ja uusia " pikkusisaruksia" .
Toivoa siis on! Niinkin raskaan asian jälkeen voi elämä pikkuhiljaa kääntyä raiteilleen.
sovitaan että olen ammattitaidoton idiootti, ei olisi saanut purkaantua tänne. Onneksi te olette kaikki niin helvetin fiksuja ja ammattilaisia.
siis sairaanhoitopuolella opiskelin, mutta meille painotettiin että edes linja-autossa ei saa keskustella potilaista ääneen niin, että kyseinen potilas voitaisi tunnistaa. Todella paljon oli tullut palautetta koululle, että omaiset ovat valittaneet koska heidän sukulaisensa asioita huudellaan linja-autossa. Kolu on sairaalan naapurissa joten aika suuri todennäköisyys on sille, että omaiset+opiskelija osuvat samaan linkkiin.
pihan tapaus EI _P_ihan. Eli kirjoittaja varmaan tarkoitti samaa pihapiiriä, taloyhtiötä tms..
Huoh, näitä seiskamammoja...
Jos itse olisin tuon perheen äiti (äidin sisko, ystävä jne) ja lukisin tämän ketjun, kyllä tulisi paha mieli, että tuskaa vielä levitellään tuntemattomien kanssa nettipalstoillakin!!
asiaa ja siinä on koulu ja sairaala lähekkäin. Vai missä 22 opiskelit??
ja siellä myös opettaja sanoi ihan samalla tavalla! Onpas näköjään aika yleistä, ettei opiskelijat ymmärrä mitä vaitiolovelvollisuus tarkoittaa, kun kerran ympäri Suomea on tapana puhua ihmisten yksityisasioista julkisilla paikoilla!:/ Niin ja selityksesksi ei kyllä tosiaan kelpaa, ettei nimeä ole mainittu, tunnistettavuus riittää!
Mikä syöpä kyseessä?