Kysy mitä vaan seksityöntekijältä
Eli olen siis 18-21-vuotias nainen (tarkkaa ikää en halua täällä kertoa), joka myy sivubisneksenä seksuaalipalveluja. Pidetään kommenttiboxi asiallisena, vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin:)
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on omituisin pyyntö mitä sulle on esitetty?
Kysytty käytettyjä kortsuja:D En ole siis myynyt.
Hyvä ettet oo! Tuollahan vois muutenkin joku raiskari lavastaa toisen syylliseksi.
Aika kaukaa haettua? Kondomissa pitäisi olla epäillyn dna, eikä randomin mällissä sitä ole.
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monta asikasta hoitelet päivässä ja paljonko tulee yhteydenttoja päivässä, kun ilmoitus on esillä?
Yleensä en yhtäkään, mutta 1-4 päivässä.
Tulee 100-300 riippuen päivästä. Kesällä tulee paljon yhteydenottoja, aurinkoisena päivänä enemmän kuin paskalla säällä🤷🏽♀️ Ennen joulua tulee kans hyvin, uudenvuoden jälkeen on hiljasempaa.
100-300 päivässä!?!?? Millä perusteella valikoit tuosta ne 1-4 asiakasta ja miten sulla riittää edes aika lukea noita? Itse olen yrittänyt monesti varata aikaa sihteeriltä viestillä, mutta en ole saanut mitään vastausta. Onko kysyntä oikeasti noin kovaa vai miten teitä pitäisi lähestyä, että saisi ajan? :D
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monta asikasta hoitelet päivässä ja paljonko tulee yhteydenttoja päivässä, kun ilmoitus on esillä?
Tulee 100-300 riippuen päivästä. Kesällä tulee paljon yhteydenottoja, aurinkoisena päivänä enemmän kuin paskalla säällä🤷🏽♀️ Ennen joulua tulee kans hyvin, uudenvuoden jälkeen on hiljasempaa.100-300 päivässä!?!?? Millä perusteella valikoit tuosta ne 1-4 asiakasta ja miten sulla riittää edes aika lukea noita? Itse olen yrittänyt monesti varata aikaa sihteeriltä viestillä, mutta en ole saanut mitään vastausta. Onko kysyntä oikeasti noin kovaa vai miten teitä pitäisi lähestyä, että saisi ajan? :D
Mulla on tosi kiire vastaamises, joten saattaa mennä yli 10 päivää, et ilmon vastausviestiin saa multa vastauksen.
Soittoihin vastaan vaan sovitusti, eli niillä ei ainakaan saa kiinni:D Toki vastaan aina takaisin viestillä, mutta mulle soittaminen vie vaan asiakkaan aikaa.
Sihteeriopistohan suljettiin?
Sellaiset, jotka vaikuttaa epäilyttäviltä, estän ensi alkuunsa.
Suurinta osaa viestiä laittaneista en koskaan tapaa, joko niiden tai mun kiireen takia, mut sit se pieni osa on katottu ja mietitty et ne ei oo sekopäitä todennäköisimmin.
Vierailija kirjoitti:
apXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee 100-300 riippuen päivästä. Kesällä tulee paljon yhteydenottoja, aurinkoisena päivänä enemmän kuin paskalla säällä🤷🏽♀️ Ennen joulua tulee kans hyvin, uudenvuoden jälkeen on hiljasempaa.100-300 päivässä!?!?? Millä perusteella valikoit tuosta ne 1-4 asiakasta ja miten sulla riittää edes aika lukea noita? Itse olen yrittänyt monesti varata aikaa sihteeriltä viestillä, mutta en ole saanut mitään vastausta. Onko kysyntä oikeasti noin kovaa vai miten teitä pitäisi lähestyä, että saisi ajan? :D
Unohdin lisätä, et mut saa säpöstä tai tekstarilla parhaiten kiinni. Kikissä se on toivotonta, sillä sinne tulee aivan perkeleesti viestejä.
Tsemppaan sinua.;) Asiakkaat ovat varmaakin tyydyttyneitä. Miten sulla, onnistuuko orgasmi asiakkaan kanssa?
Miksi et nosta hintoja, kun kysyntää on noin älyttömästi? Luulisi, että samalla jäisi puliukot pois, eikä menisi niin paljon aikaa vastailuun. 400e/h ei ole summa eikä mikään edes hiukan yli keskituloiselle
M 58 kirjoitti:
Tsemppaan sinua.;) Asiakkaat ovat varmaakin tyydyttyneitä. Miten sulla, onnistuuko orgasmi asiakkaan kanssa?
En saa asiakkaan kanssa.
Kiitos!:)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tänään asiakas?
Ei, oon vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et nosta hintoja, kun kysyntää on noin älyttömästi? Luulisi, että samalla jäisi puliukot pois, eikä menisi niin paljon aikaa vastailuun. 400e/h ei ole summa eikä mikään edes hiukan yli keskituloiselle
Ja muuten siis joo, mutta hintoja ei voi laittaa suoraan ilmoitukseen. Ja aina tulee niitä jotka tulee kinuamaan halvemmalla.
Miten suhtaudut ujoihin ja kokemattomiin, onko heidän kanssaan hankalampaa? Entä kuinka moni laukeaa useammin kuin kerran? P.s. teet hienoa työtä! :)
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut ujoihin ja kokemattomiin, onko heidän kanssaan hankalampaa? Entä kuinka moni laukeaa useammin kuin kerran? P.s. teet hienoa työtä! :)
Aika harva ottaa niin pitkän ajan että ehtisi laueta useamman kerran.
On heidän kanssaan vähän hankalampaa, mutta ei se erityisemmin.
Kiitos:)
Nieletkö asiakkaiden soossit? Otatko vastaan tummaihoisia tai muita ulkkiksia?
Kylläpä alkoi panettaa :p Ilmoitteletko as, st vai re?
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö asiakkaiden soossit? Otatko vastaan tummaihoisia tai muita ulkkiksia?
En niele.
Otan vastaan vaan suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä alkoi panettaa :p Ilmoitteletko as, st vai re?
En kerro:)
Onko sisemmät häppärit piilossa vai ulkonevat?
Vierailija kirjoitti:
Piilossa.
aXx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilossa.
Ja sun kaverilla ulkonevat, eiks niin?
Tulee 100-300 riippuen päivästä. Kesällä tulee paljon yhteydenottoja, aurinkoisena päivänä enemmän kuin paskalla säällä🤷🏽♀️ Ennen joulua tulee kans hyvin, uudenvuoden jälkeen on hiljasempaa.