Vapun ja pääsiäisen jälkeen helluntai-ruoka avusta tuli herkkuja taas!!!! AMEN!!!!
eilen sai ottaa niin paljon kuin jaksoi kantaa ja sama oli tänäänkin, tuo rosvopaisti uuniin, alkupalaksi salaattia ja siinä välissä paistelee Karitsan sisäfilepihvin, on tää köyhän elämä yhtä "Egyptin lihapataa", ja tämän synnin takia Jumala veikin Israelin pääsiäisenä Mooseksen kautta pois Egyptissä koska heistä tuli vatsanpalvojia eli sossun agentteja ja työn ja eläkeputken orjia
siinä lista tänään
- karitsan rosvopaisti 1, 5 kg (ovh 21,27 e)
- karitsan ulkofile 200 g (32,90 e kg, ovh 6 e)
- valmisruoka-annos ja leikkeleet leivillä
- pasternakka lehtikaalikeitto
- pippurinen naudanpaisti-leikkeleet
- hummusrasia
- kukkakaalikeitto
- hedelmiä, mm banaania ja muuta
- kanawrap
- leipää
- villikalapihvi-valmisateria
- 2 x maito litra
- raejuusto
- salaattia x 2
- fileekanaleike 550 g x 2 kpl
- 4 pasteijaa
- kreikkalainen salaatti
- naudan sisäpaistisuikale 300g
- spagettia paketti
- maalaishyytelö
- grillisalaatti
- tonnikalakolmioleipä
-
PIKALASKUTOIMITUS: 60 e edestä ruokaa jos hakisin kaupasta
Halleluujah!
Kommentit (28)
parveke, kesän jälkeen kun tuun kalareissulta siivoon ton eli heitän kamnat roskiin ja hommaan siihen
......no en mitään olkoon
onko pelle miljardööri kaverisi andy?
Andymccoys kirjoitti:
sri lankaan aattelin mennä heinäkuussa, sitä ennen pohjoisessa kalassa ja teen kaverille gradua puhtaaksikirjoitus ja saan asua sen asunossa stadissa, en mä oikeesti idiootti oo, mulle ei vaan kelpaa paskaduunit
Hieman idioottiudelta kuulostaa tuo Sri Lankaan meno.
Mutta olen iloinen saamistasi hyvistä ruuista!
Hyvä, että suomalaisistakin köyhistä huolehditaan!
Andymccoys kirjoitti:
oisko kivaa neitsota jolel voisin paistella ruokaa tänään, rosvopaistia olisi
ikä 20-35 v
Luulin, että tuo kuva oli sinusta, mutta olikin ruuistasi.
Harmi, oon liian vanha ja varattu.
Andymccoys kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
sri lankaan aattelin mennä heinäkuussa, sitä ennen pohjoisessa kalassa ja teen kaverille gradua puhtaaksikirjoitus ja saan asua sen asunossa stadissa, en mä oikeesti idiootti oo, mulle ei vaan kelpaa paskaduunit
Kylla noilla suomen kielen taidoilla sopiikin "puhtaaksikirjoittaa" (tarkoitit kai oikolukea ;)) gradua :D Kaverisi siis valmistuu...puistokemistiksi?
kaverini on yliopstiossa tekemäsä toista tutkintoa, ihmettelen miten ihmeessä se on valmistuntu historian opeksi aikoinaan, kun ei osaa käyttää tietokonetta, ei Wordia ei mitään, lyijykynällä teki gradunsa ja ilman minun apua ei pääsis kyllä läpi, lähteissä luki esim "wikipedia" (:
uskomatonta, graduvaiheessa yli 50-vuotias kaveri eikä osaa käyttä tietokonetta saati omista sellaista
on mullakin 2 yliopistotutkintoa mutta olen jättäytynyt tahalleen yhteiskunnan ulkopuolelle ideologisista syistä lähinnä siksi koska työpaikat on niin epäluovia ja paskoja
life is life
kirjallisuus on maailman typerin harrastus!
Andymccoys
klo 19:20 | 7.4.2019
ymmärrän kylllä jos kuunnellaan musiikkia tai soitetan tai urheillaan tai mennään perhokalalle koska kaikki sellainen kehittää ihmistä itseään ja on haastellista ja luovaa
mutta lukea kirjoja tai runojä, voi miten typerää toimintaa
Kuollut siansikiö tuossa pakastimen vieressä?
Andymccoys kirjoitti:
Tulee mieleen yksi puliukko Pasila-sarjassa, joka sanoi jotain tyyliin "Mä tähtään elämässä korkeelle!! Jos mä vain haluun".
Hyvät sapuskat sulla siellä, nyt pikainen siivous niin sulla on kivampi olla itselläkin! Kerää tavarat lattialta ja imuroi sekä pyyhi lattia, ei mene kauaa.