Mä en ota miestä joka ei ole armeijaa käynyt
Kommentit (13)
Sivarit toki ymmärrän mutta mitä jos henkilö on vapautettu terveydellisistä syistä?
Enkä mä naista joka sellaista vaatii. Sitten kun naisille on olemassa jokin pakollinen palvelus vankeusrangaistuksen uhalla. (uskomatonta 2019-luvun "sivistysvaltiossa")
Outo kynnyskysymys. Jokainen tyylillään.
Joo. Eversti pitää vähintään olla. Sellaiset ei ole mitään hom0runnkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Enkä mä naista joka sellaista vaatii. Sitten kun naisille on olemassa jokin pakollinen palvelus vankeusrangaistuksen uhalla. (uskomatonta 2019-luvun "sivistysvaltiossa")
Niin voivat "vaatia" jos ny ihminen jotain voi vaatia ylensäkään. Toisaalta olisi hyvä kun tällaisesta "maanpuolustus"-mentaliteetista voitaisiin pikkuhiljalleen luopua ja keskittyä oikeisiin ongelmiin.
Oletko AP perustamassa jotain yksityisarmeijaa vai miksi moinen vaatimus?
Enkä minä naista, joka ei ole käynyt armeijaa. Kyllä sen verran pitää olla maanpuolustus tahtoa, että käy vapaaehtoisesti armeijassa. Muuten on selkärangaton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus, synnytys ja kotonaolo lasten kanssa on ihan tarpeeks yhteiskuntapalvelua. Veloille asepalvelusvelvollisuus.
Sivarit on parhaita sängyssä ja muutenkin hauskoja. Suosittelen sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus, synnytys ja kotonaolo lasten kanssa on ihan tarpeeks yhteiskuntapalvelua. Veloille asepalvelusvelvollisuus.
Ovat verrannollisia asepalveluksen kanssa siinä vaiheessa, kun sun on pakko tehdä se lapsi vankeusrangaistuksen uhalla.
Enkä mä ota miestä joka on töissä armeijassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vain olla se ero, että miehet eivät valita jos nainen ei osallistu hänen "yhteiskuntapalvelukseensa" riittävästi.
Jostain syystä kuitenkin tuolla etelämpänä pidetään suorastaan luuserina jos käy armeijan.