Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryömisitkö mahallasi maassa jos saisit kenet tahansa miehen jonka vaan haluat

Vierailija
03.05.2019 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ihan ryömimättäkin ne.

Vierailija
2/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eikös twerkkaaminen muka riitä? Ainakin tummiin miehiin tehoaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Kyllä se niin on, että ne miehet ryömivät edessäni.

Vierailija
4/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta en halua kenenkään naisen ryömivän maassa minun takiani. Paitsi ehkä aloittajan.

Vierailija
5/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut ryömiä. Parin hollywoodtähden takia voisin kyllä.

Vierailija
6/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
7/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole vielä niin epätoivoinen.

Vierailija
8/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä ryömiä hyväksynnän kaipuussa. Läheisriippuvaisia sellaiset. Hyvä kumppani arvostaa myös itseään. Kompromissit ja joustavuus kuuluvat ihmissuhteisiin. Ryömiminen ei.

Vierailija
9/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Vierailija
10/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryömisin? Millainen mies haluaisi naisen joka ryömii hänen edessään? Voin luultavasti todella paljon paremmin ilman tuollaista "miestä".

Vierailija
11/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tarvinnut ryömiä enkä ryömisi.

Vierailija
12/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vastaan sellaista miestä että moinen asia olisi tullut mieleenkään. Ryömisitkö itse?

Vierailija
13/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hovin protokolla sitä edellyttää?

Vierailija
14/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hovin protokolla sitä edellyttää?

Sitten kannattaa vaihtaa ympyröitä.

Vierailija
15/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tässä olikin kyse siitä thai-kuninkaasta. Ymmärräthän, ettei tuleva kuningatar mennyt maihin saadakseen kuninkaan, he kun olivat pari jo ennestään. Tuo nyt on joku ikivanha perinne, ei mitenkään verrattavissa siihen että "ryömisin saadakseni jonkun".

Vierailija
16/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silmät hämmästyksestä pyöreinä katsoin morsianta ryömimässä häämekossaan puolisonsa edessä.  Thaimaassa taidetaan olla jälkeenjäännyttä.

Vierailija
17/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka halusin ei ikinä pyytäisi minua ryömimään edessään.

Vierailija
18/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryömi, mulla on jo mies kenet haluan.

Exän edessä ryömin kun olin niin epätoivoinen ja huonolla itsetunnolla varustettu. Hyväksyin kaiken exältä joka kohteli huonosti. Hänen kaverit ja perhe kysy miksi olen hänen kanssaan.. siitä olisi pitänyt tajuta, en tajunnut.

Vierailija
19/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurit ja tavat. Ne vaihtelevat. Omassa kulttuurikuplassamme meistä tuntuu typerältä, nöyryyttävältä ja naista alistavalta se, että seremoniassa nainen ryömii miehensä luokse. Mutta meneepä silti omin avuin ja omasta tahdostaan. Ajatelkaahan objektiivisesti omia tapojamme. Voiko olla patriarkaalisempaa ja naista alistavampaa, että naisen oma isä raahaa käsikynkässä morsiamen alttarille, jossa luovuttaa tämän sulhaselle. Nainen on miesten omaisuutta ja seremonia on konkreettisimmillaan kaupantekotilaisuus jossa omaisuuserä siirtyy uudelle haltijalle. Meillä jos missä tämä perinteinen tapa on naista halventava ja alistava. Naisella ei ole omaa roolia ja aktiivisuutta, vaan miehet hoitavat homman sulassa sovussa keskenään kuin jotain vasikkaa myytäessä.

Vierailija
20/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurit ja tavat. Ne vaihtelevat. Omassa kulttuurikuplassamme meistä tuntuu typerältä, nöyryyttävältä ja naista alistavalta se, että seremoniassa nainen ryömii miehensä luokse. Mutta meneepä silti omin avuin ja omasta tahdostaan. Ajatelkaahan objektiivisesti omia tapojamme. Voiko olla patriarkaalisempaa ja naista alistavampaa, että naisen oma isä raahaa käsikynkässä morsiamen alttarille, jossa luovuttaa tämän sulhaselle. Nainen on miesten omaisuutta ja seremonia on konkreettisimmillaan kaupantekotilaisuus jossa omaisuuserä siirtyy uudelle haltijalle. Meillä jos missä tämä perinteinen tapa on naista halventava ja alistava. Naisella ei ole omaa roolia ja aktiivisuutta, vaan miehet hoitavat homman sulassa sovussa keskenään kuin jotain vasikkaa myytäessä.

Tuo on kyllä amerikkalainen tapa, että isä saattaa alttarille. Ja taisit unohtaa litaniastasi sukunimet ja tyttöjen abortoinnit. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan