Kanssasisarilleni
Olen hukassa. En tiedä mitä tekisin. Kyse on miehestäni. Lyhyesti kerrottuna, kun tulen kotiin töistä, on mieheni tehnyt ruokaa, siivonnut talon, pessyt pyykit, laittanut astiat pesukoneeseen ja remontoinut taloa tai tehnyt jotain muuta yhteiseen talouteemme liittyviä asioita. Iltaisin hän keskustelee kanssani tuntikausia erilaisista työssäni kohtaamista ongelmista ja tekee siinä samalla iltapalaa.
Nukkumaan mentäessä mieheni kysyy olenko sopivan rentoutunut ja jos en ole, haluaa hän hieroa minua. Tätä varten hän on hankkinut kirjan Anatomia ja Palpaatio, jonka avulla hän on oppinut löytämään kehoni kipupisteet ja poistamaan jännityksen kehostani. Usein hieronta johtaa seksuaalisten himojeni heräämiseen ja harrastamme seksiä niin pitkään, että olen saanut vähintään yhden orgasmin. Hän tietää tarkalleen mistä ja miten minua tulee käsitellä saadakseni täydellisen nautinnon.
Aamulla mieheni herää ennen minua, keittää kahvit valmiiksi, tyhjentää tiskikoneen ja tekee minulle aamupalaa. Mikäli minulla on työpäiväni aikana jotain kysyttävää, vastaa hän välittömästi viesteihini. Mieheni on luonteeltaan ulospäin suuntautunut ja älykäs toiset huomioonottava keskustelija. Mieheni arvostaa minua tällaisena kuin olen ja tunnen, ettei minun tarvitse esittää mitään ja voin kertoa hänelle kaikesta mitään salaamatta.
Mieheni on kuitenkin nykystandardien mukaan todella huono mies. Hän on sairaanloisen lihava, pitkäaikaistyötön, eikä hänellä ole edes tohtorin tutkintoa.
Mistä te kanssasisareni olette löytäneet kunnon miehiä? Kannattaisiko minun erota ja lähteä etsimään itselleni paremmin sopivaa miestä?
Kommentit (9)
Itse olet sairaaNloinen kun pitää heti aamusta keksiä tyhmiä provoja.
Eroa vaan. Kyllä sille miehelle ottaja löytyy. Sinusta en ole niinkään varma.
Useimmat ihmiset eivät tunne seksuaalista vetoa sairaalloisen lihavaan ihmiseen. Kun asia selvästi sinun kohdallasi on toisin, ei ole mitään syytä muuttaa vallitsevaa tilannetta.
.."keskustelee työssäni kohtaamista asioista".
Toivottavasti et ole sairaanhoitaja tms että lörpöttelet potilaiden asioita miehellesi, joka kertoo niitä eteenpäin
Jos hän ei täytä standardejasi, lienee järkevintä erota.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ihmiset eivät tunne seksuaalista vetoa sairaalloisen lihavaan ihmiseen. Kun asia selvästi sinun kohdallasi on toisin, ei ole mitään syytä muuttaa vallitsevaa tilannetta.
Olen samaa mieltä. Mitä lihavampi mies, sitä luotettavampi hän on, koska muut eivät häntä halua.
0/5