Mistä tiedän onko mies ihastunut minuun?
Eikä nyt mitään nosta hameenhelmaa ja katso mitä se tekee, koska haluan säilyttää uskottavuuteni. Miten pieniä ilmeitä ja eleitä pitäisi tulkita, millaiset kertoo kiinnostuksesta? Emme ole läheisissä väleissä, mutta se johtuu vain siitä että hän luulee minua kusipääksi. Väärinkäsitys hälveni itsestään, ja välimme ovat jo parantuneet. Kuitenkin hän saattaa olla varautunut seurassani.
Kommentit (12)
Nosteleeko kulmakarvojaan, kun puhuu sulle?
MITÄ, JOS KYSYISIT; "Onko sulla minkälaiset tunteet mua kohtaan?"
Mies luuli sinua kusipääksi ja sinä luulet, että hän olisi ihastunut? Projisoisitkohan nyt omaa mielenmaailmaasi miehee...? En usko, että miehet ihastuisivat kusipäisiin naisiin samalla tapaa kuin naiset kusipäisiin miehiin. Itse ainakin pitäisin sellaista naista vastenmielisenä, panemasta se ei kylläkään estä.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi liian suoraa, ja mitä jos tulisikin pakit? Sitä en kestäisi, sillä olen nainen.
Miehet kestää pakit paremmin kuin naiset.
Prinsessa 65 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi liian suoraa, ja mitä jos tulisikin pakit? Sitä en kestäisi, sillä olen nainen.
Miehet kestää pakit paremmin kuin naiset.
Wau, ja minä kun luulin eläväni 2019-luvulla, missä tasa-arvo ja feminismi on kovassa huudossa. Miehen se on silti kaikki hoidettava.
Siitä että se työntää ison karvaisen, spermaisen kikkelin sun pyllyposkien väliin
"Kun tunnet miehen ssiemmennesteen purkautuvan kurkkusi perälle, ja nieltyäsi sen miestä hieman väsyttää, tiedät hänen pitävän sinusta."
en ole ihastunut, olen varautunut koska en usko kyseessä olleen väärinkäsitys.
Piristyy kun saavut paikalle, katsoo sua kun puhutte, voi käyttäytyä oudosti ja olla tylykin, haluaa jutella sulle, tekee tikusta asiaa, jne.
Vierailija kirjoitti:
en ole ihastunut, olen varautunut koska en usko kyseessä olleen väärinkäsitys.
Kyllä kusipäästäkin voi tykätä!
Hakeutuu lähelle seuraan, katsoo pitkään ihailevasti, voi koskettaa vähän, puolustaa ja suojelee naista, kertoo hauskoja juttuja ja yrittää saada naisen nauramaan.
Älä tulkitse. Ota rohkeasti selvää. Säästät aikaa ja vaivaa. Etkä myöskään herätä itsessäsi turhia toiveita