Miten Sinä olet sabotoinut itseäsi tänään?
Join kahvia ja söin tulista ruokaa vaikka tiedän sen olevan turmioksi. Nyt rinnassani möyrii liekehtivä mustekala ja tämä on aivan täysin omaa ansiotani.
Muita jotka tykkää hankaloittaa omaa elämäänsä?
Kommentit (27)
Söin 8 berliininmunkkia. Omatunto vähän soimaa, kun siinä meni lapsille tarkoitetut munkitkin. Onneksi eivät tiedä, mitä menettivät.
Vierailija kirjoitti:
Merkitsin Tinderiin, että etsin parisuhdetta.
Aika kova. Mä tein just toisinpäin ja kerroin etsiväni seksiseuraa. Saas nähdä minkälaista haaviin tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Söin 8 berliininmunkkia. Omatunto vähän soimaa, kun siinä meni lapsille tarkoitetut munkitkin. Onneksi eivät tiedä, mitä menettivät.
Mä taidan kommenttisi inspiroimana ottaa lisää ruokaa. Eletään vaarallisesti!
Ap
Aloitin dokaamisen puoli seitsemän aikaan aamulla.
Selailin palstaa vaikka piti tehdä kouluhommia. Hups, näköjään selailen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova. Mä tein just toisinpäin ja kerroin etsiväni seksiseuraa. Saas nähdä minkälaista haaviin tarttuu.
Ostin vielä Tinder Goldin kuukaudeksi. Ajattelin panostaa sen verran poikaystävän löytämiseksi 😘
Menen diabeteshoitajalle enkä ole seurannut paineita tai sokereita.
Oon monesti hiukan add...
Sinänsä päivä on nuori joten ehtiihän hyvin.
Suostuin vuoden kidutukseen esteettisistä syistä. Tällä vielä sivuvaikutuksia.
Olen ärsyttänyt itseäni miettimällä jotain vanhoja tapahtumia mitkä edelleen v i t u t t a a, mutta mille en voi mitään.
Pitäis vain päästä yli, energiaa menee moiseen ja mieliala alas.
Pieni into heräsi ottaa yhteyttä asuntovälittäjään mutta tukahdutin sen koska eihän siitä mitään voi tulla.
Olen roikkunut av:ssa kaksi tuntia minä aikana olisin saanut siivottua, mutta nyt on edelleen siivous suorittamatta ja nälkä alkaa olla kova. Perse miten koukuttavaa ..... Vielä viimeinwn kommentti, se on tämä!
Menin faceen kattoon joko joku olis tykännyt kuvasta, jonka sinne postasin muutama päivä sitten. Ei tykkäyksiä edelleenkään. Nyt sitten taas masentaa ja itkettää. Taidan jotain herkkuja hommata illaksi.
Avauduin kovasanaisesti pomolleni :'D
Söin aamupalaksi lautasellisen kaurapuuroa ja kaksi paistettua kananmunaa.
Söin Omarmunkin ja join laten, siinä meni laihdutuskuuri taas kerran pyllylleen ja kaupanpäälle vielä närästys.
Otin jälkiruuan taas ruokalassa, vaikka aamupunnituksen mukaan olen lihonut pari kiloa...
Olen istunut neljä tuntia hartiat kireinä, töitä tehden.
Nyt sattui osumaan hyvännköinen työpaikkilmoitus uutisfiidiin, menen pilaamaan lopunkin työmotivaationi haaveilemalla jostain paremmasta.
Lukemalla tätä palstaa. Tulee toivoton olo siitä millaisia monet ovat, tai antavat ainakin ymmärtää olevansa