Miten kostonhimoisen ihmisen saa rauhoittumaan?
Järjen puhuminen ei oikein tehoa, kun ei sitä järkeä ole.
Kaikki ideat otan kiitollisuudella vastaan.
Kommentit (16)
ei onnistu, naisen viha palaa kunnes se on polttanut kaikki väärintekijät pyhällä oikeuden liekillään.
Millaisesta asiasta hän yrittää kostaa?
Minun puheista hän on suuttunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun puheista hän on suuttunut. Ap
No mitä olet sanonut? Ei oikein pystytä auttamaan jos et kerro.
Onko pakko olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä? Siis etkö pystyisi edes ottamaan häneen etäisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyynnöllä.
Eipä auta mitään jos ei tarkoita anteeksipyynnöllä mitään. Periaatteellisella anteeksipyynnöllä pyyhitääm persettä.
Ole mies kerrankin ja pyydä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
ei onnistu, naisen viha palaa kunnes se on polttanut kaikki väärintekijät pyhällä oikeuden liekillään.
Kyse ei todellakaan ole sukupuolesta vaan luonteesta. Mies voi ihan yhtä lailla olla raivopäinen kostaja. Kannattaa pysyä erossa ja katkaista kaikki suhteet sellaiseen ihmiseen. Jos alkaa tulla häiriöitä, niin lähestymiskielto.
No mitä sanoit niin pahasti että nyt akka haluaa tuhota sun elämän? Oot varmaan aikamoinen sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei todellakaan ole sukupuolesta vaan luonteesta. Mies voi ihan yhtä lailla olla raivopäinen kostaja. Kannattaa pysyä erossa ja katkaista kaikki suhteet sellaiseen ihmiseen. Jos alkaa tulla häiriöitä, niin lähestymiskielto.
sellainen mies on hullu. Naiselta se on normaalia käytöstä
Kosto ei ole ainakaan Raamatun ohjeistama periaate elämässä, eikä sitä sellaiseksi voi väittää.
Vierailija kirjoitti:
Kosto ei ole ainakaan Raamatun ohjeistama periaate elämässä, eikä sitä sellaiseksi voi väittää.
haha!
-GOD
Mene psykiatriseen sairaalaan katsomaan sh-lehmiä niin näet miten pahaa kosto todella voi olla, hullua kostaa syyttömille ihmisille, mutta eikös moni lääkäri ole sanonut että pitää sairaanhoitajia sairaampina kuin itse mt-potilaita.
Ei ilmeisesti millään? Ap