Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkan ulosmittauksen lykkäyksen hakeminen- sekavat ohjeet

Vierailija
02.05.2019 |

Miten ja mistä voi palkan ulosmittauksen lykkäämistä hakea?
Minne hakemus tehdään ja osoitetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemuksen laadintaan on ohjeita mutta sen jälkeen ihmiset eksyvät ohjeissa, että minne se suunnataan.

Sähköinen kirjautuminen ?

Tieto, kellään? Kukaan hakenut esimerkiksi pitkäaikaistyötön työllistyttyään?

Vierailija
2/6 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kuukautta on mahdollisuus saada lykkäystä uuden lakimuutoksen myötä jos vaikka pitkäaikaistyötön työllistyy. Moni ei kuitenkaan oaa hakea lykkäystä koska hakuprosessi on piilotettu jonnekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako lykkäyksen hakijan ottaa vain yhteyttä oikeusaputoimistoon jos ulosottomiehen asenne on nuivaa kysytäessä hakuprosessista?

Vierailija
4/6 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään joka osaa vastata/neuvoa?

Vierailija
5/6 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne ulkkaan ja kysy, siellä varmaan asia selviää. Itse luulen, että tuota lykkäystä on aika vaikeaa saada, mutta kannattaahan sitä kokeilla. Ulosotothan menevät suoraa palkasta heti kun ulosottomiehelle selviää sinun aloittaneen työt.

Vierailija
6/6 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hakea palkan ulosmittauksen lykkäystä, ei ulosottomies huomaa sinun olevan töissä kun vasta monen kuukauden päästä siitä, kun olet aloittanut. Tämä on ihan 100% omaa kokemusta, mutta esim viimeeksi kerkesin olla 5kk töissä, ennenkun edes huomasivat että oli tuloja. Siitäkin kesti vielä seuraavan palkkapäivän yli, että kerkesivät senttiäkään ottaa.

En tiedä mistä uo saa tietää tulot, mutta jos et mihinkään jättiansioihin pääse, kerkeet kyllä säästää 5kk ennen kuin puuttuvat tuloihisi alkuunkaan. Olen monta kertaa tämän kokeillut, aikasintaan 4kk päästä ovat ottaneet ja kerran sain 8kk tehdä ennenkun huomasivat.

Etenkin jos olet pitkään ollut työtön, niin ei ne sun tiliä päivittäin kyttää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä