Minkälaista hommaa vois arki-iltaisin tehdä lisätienestien tienaamiseksi?
Käyn ma-pe päivät töissä. Tekeekö joku jotain lisähommia päätyön lisäksi? Minkälaisia? Mietin, mitä lisäansion lähteitä sitä kehittelis..
Kommentit (9)
Jos omistat auton, niin pistä se tuottamaan. Ryhdy uber- kuskiksi. Itse olen nyt pari kuukautta tuota kokeillut, ja yllättävän hyvin noita ajoja on ollut. Ihan tavallisena arki-iltanakin.
Aikuisviihde. Tienaa jos on kova nahka. Itse en jaksanut lehmänpanijoita yms creepyä.
Onko sinulla jokin taito, jota voisit opettaa muille? Käsitöitä, askartelua, geokätköilyä, retkeilyä, mitä vaan? Voisit ehdottaa kurssia paikalliselle kansan- tai työväenopistolle.
Lastenvahtikeikkoja. Voit joko yrittää saada näitä itse omatoimisesti tai hankkiutua MLL:n lastenhoitopalveluun.
Osaatko rakentaa terassin, tapetoida, lahjoittaa, tms? Voit tarjota remonttiapua.
Kysy iltakeikkatöitä siivousfirmoista.
Mainosten jakelu.
Paikalliseen ravintolaan voi päästä kiiretarjoilijaksi tai esim karaokejuontajaksi.
Ryhdy järjestämään lasten ohjelmallisia synttäreitä.
Miten olisi vaikka verkkokaupan pyörittäminen? Jos olet vahva jollain alueella, niin suuntaa kauppasi sinne.
Kioskimyyjä, siivooja, ravintolatyöntekijä, lipunmyyjä, vartija, hyllyttäjä, puhelinhaastattelija jne. Mitä osaamista sinulla on ja miten iso paikkakunta? Kiireapulaisia tarvitaan tosi monessa paikassa kiinteistönvälityksestä kirjanpitoon.
Puhtaaksikirjoitusta (jos osaat 10-sormijärjestelmän).
Papat ja mammat väsää sukututkimusta ja ties mitä seurojen historiikkeja, mutta eivät osaa tekstinkäsittelyä.
Soittotaitoinen voi tehdä vaikka pieniä soittokeikkoja silloin tällöin. Lauantaisin vaikka käy soittelemassa juhlissa, baareihin tosi vaikea päästä.