Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja pidän unisex-vessoista

Vierailija
02.05.2019 |

Ne ovat keskimäärin siistimpiä kuin miestenvessat. Naisista 95% osaa tehdä tarpeensa siististi. Miehistä suurin osa pissaa seisaaltaan =tulee aina roiskeita, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Eli siis yksittäisessä unisex-vessassa on tyypillisesti siistimpää kuin miestenvessassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja en pidä unisex-vessoista. Syynä ihan juuri se että ne ovat todella kusisia ja likaisia. Boikotoin paikkoja joissa on pelkästään unisex-vessat.

Vierailija
2/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan nuolaissut istuinrengasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun kotiympäristössä unisex vessa on kaikkialla täysin luonnollinen ja toimiva ratkaisu.

Minusta näissä keskusteluissa on aina reilusti mies vihaa mukana.

Vierailija
4/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi aina olla unisex vessojen lisäksi myös niitä sukupuolien mukaan jaoteltuja. Juuri siksi, että naisena joutuu pidättelemään viimeiseen asti kun ne vessat on keskivertomiehen jälkeen niin ruokottomassa kunnossa. Mikä siinä on, että vielä vuonna 2019 mies ei opi kusemaan sinne pönttöön lattioiden ja vanteiden sijaan? Onko se pöntöllä istuminen niin vaikeaa?

Vierailija
5/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan nuolaissut istuinrengasta?

Kyllä vain

Vierailija
6/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Esko ja pidän uniseksistä

En oikeassa elämässä koskaan ole ollut seksissä

Vierailija
7/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa sillä olen muun sukupuolinen. Miksi ne ei voi olla vaan vessoja eikä kummempaa

Vierailija
8/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiihottavaa mennä samaan koppiin, jossa joku nainen on paskonut aikaisemmin.

Vierailija
9/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan unisex vessoja ja yllätyn, jos ihmismäärään nähden perussiisti.

Vierailija
10/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53:lle tiedoksi, että me naiset laitamme siihen renkaalle kyllä aina paperia ennen kuin istumme.

Vierailija
11/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53:lle tiedoksi, että me naiset laitamme siihen renkaalle kyllä aina paperia ennen kuin istumme.

😂 Älä nyt viitsi.

Vierailija
12/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Älä nyt viitsi.

Istuuko joku oikeasti julkisen vessan renkaalle paljaaltaan? Enpä usko. Ei tulisi itselleni pieneen mieleenkään. Siksihän paremmissa vessoissa on niitä erillisiä suojuksiakin tarjolla. Käytännössä wc-paperi hoitaa saman asian.

Vierailija
13/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan työpaikan käsisuihkutonta unisexvessaa. Kostoksi pöntön ohi kuseskelusta jätän aina näkyviä veritahroja sinne tänne. Screw you guys!!!

Vierailija
14/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs näitä "kohuttuja" unisex-vessoja nyt nykyään oikein on, kun niistä on niin armoton kohu saatu aikaiseksi? Poikkeaako ne jotenkin ihan tavallisista kaikille tarkoitetuista vessoista, mitä kaikilla vähänkään pienemmillä työmailla ja putiikeissa on ollut maailmansivu? Itse olen tällaisia vessoja käyttänyt jo 70-luvulta lähtien, enkä näe niissä mitään erikoista.

Vierailija
15/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin unisex vessassa. Oli hiton likaista.

Vierailija
16/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä pidä niistä 👎

Vierailija
17/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toinen, joka laitan aina istuinrenkaalle paperia julkisissa vessoissa. Kaikkein törkyisimmissä vessoissa olen joutunut kusemaan minäkin lähestulkoon seisaaltani, vaikka se onkin pikkasen hankalaa naisihmiselle, mutta kun on kupla otsassa, on pakko kusta. 

Vierailija
18/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja unisex-vessat pitäisi kieltää.

Vierailija
19/19 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni inhottaa ajatuskin jostain pervosedästä kuuntelemassa kopin ulkopuolella wc-ääniä, työntämässä kännykameraa kopin oven ali tai kurkistelemassa kopin seinän yli.