Olen mies ja pidän unisex-vessoista
Ne ovat keskimäärin siistimpiä kuin miestenvessat. Naisista 95% osaa tehdä tarpeensa siististi. Miehistä suurin osa pissaa seisaaltaan =tulee aina roiskeita, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Eli siis yksittäisessä unisex-vessassa on tyypillisesti siistimpää kuin miestenvessassa.
Kommentit (19)
Kumma kun kotiympäristössä unisex vessa on kaikkialla täysin luonnollinen ja toimiva ratkaisu.
Minusta näissä keskusteluissa on aina reilusti mies vihaa mukana.
Minusta pitäisi aina olla unisex vessojen lisäksi myös niitä sukupuolien mukaan jaoteltuja. Juuri siksi, että naisena joutuu pidättelemään viimeiseen asti kun ne vessat on keskivertomiehen jälkeen niin ruokottomassa kunnossa. Mikä siinä on, että vielä vuonna 2019 mies ei opi kusemaan sinne pönttöön lattioiden ja vanteiden sijaan? Onko se pöntöllä istuminen niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nuolaissut istuinrengasta?
Kyllä vain
Olen Esko ja pidän uniseksistä
En oikeassa elämässä koskaan ole ollut seksissä
Loukkaavaa sillä olen muun sukupuolinen. Miksi ne ei voi olla vaan vessoja eikä kummempaa
On kiihottavaa mennä samaan koppiin, jossa joku nainen on paskonut aikaisemmin.
Siivoan unisex vessoja ja yllätyn, jos ihmismäärään nähden perussiisti.
M53:lle tiedoksi, että me naiset laitamme siihen renkaalle kyllä aina paperia ennen kuin istumme.
Vierailija kirjoitti:
M53:lle tiedoksi, että me naiset laitamme siihen renkaalle kyllä aina paperia ennen kuin istumme.
😂 Älä nyt viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Älä nyt viitsi.
Istuuko joku oikeasti julkisen vessan renkaalle paljaaltaan? Enpä usko. Ei tulisi itselleni pieneen mieleenkään. Siksihän paremmissa vessoissa on niitä erillisiä suojuksiakin tarjolla. Käytännössä wc-paperi hoitaa saman asian.
Vihaan työpaikan käsisuihkutonta unisexvessaa. Kostoksi pöntön ohi kuseskelusta jätän aina näkyviä veritahroja sinne tänne. Screw you guys!!!
Missäs näitä "kohuttuja" unisex-vessoja nyt nykyään oikein on, kun niistä on niin armoton kohu saatu aikaiseksi? Poikkeaako ne jotenkin ihan tavallisista kaikille tarkoitetuista vessoista, mitä kaikilla vähänkään pienemmillä työmailla ja putiikeissa on ollut maailmansivu? Itse olen tällaisia vessoja käyttänyt jo 70-luvulta lähtien, enkä näe niissä mitään erikoista.
Täällä on toinen, joka laitan aina istuinrenkaalle paperia julkisissa vessoissa. Kaikkein törkyisimmissä vessoissa olen joutunut kusemaan minäkin lähestulkoon seisaaltani, vaikka se onkin pikkasen hankalaa naisihmiselle, mutta kun on kupla otsassa, on pakko kusta.
Itseäni inhottaa ajatuskin jostain pervosedästä kuuntelemassa kopin ulkopuolella wc-ääniä, työntämässä kännykameraa kopin oven ali tai kurkistelemassa kopin seinän yli.
Minä olen nainen ja en pidä unisex-vessoista. Syynä ihan juuri se että ne ovat todella kusisia ja likaisia. Boikotoin paikkoja joissa on pelkästään unisex-vessat.