Join pullon viiniä, otin ketipinorin ja lihasrelaksantin. Onko haitallista?
Kommentit (34)
Nuku nyt vaan ihan rauhassa pitkät yöunet.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi jos pakolla yritän pitää itseni hereillä ainakin pari tuntia? En tiiä onnistuuko :( en enää tee näin että otan noita yhtäaikaa.
Ap
Mene nyt vaan nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noin niinku itse arvelet? Hyvä koktail?
Ei hyvä :( en tiedä miksi en ajatellut paremmin.
Ap
Kokemusta on. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi jos pakolla yritän pitää itseni hereillä ainakin pari tuntia? En tiiä onnistuuko :( en enää tee näin että otan noita yhtäaikaa.
Ap
Mene nyt vaan nukkumaan.
Joo :/ pelottaa kyllä, mutta en saa enää pidettyä itseäni hereillä.
Ap
Ketipinoria olen kokeillut 10 iltaa reseptillä. Ihan onnetonta p askaa. Nyt tinttaan kaljoja kun vähän vappu jatkuu. Sattumalla löytyi hyllyltä puolikas nappi. Se on unilääkettä ja ihan hyvä löytö niin ei mene taas aamu viiteen. Alkoholi ihan kaljakin vaikuttaa minuun älyttömän piristävästi. Pahimmillaan olen juonut pitkästi toista vuorokautta samoilla silmillä.
Kaverini vetää opamoxia, myös silloin kun juo alkoholia. On aivan sekaisin, kuin eri ihminen.
Soita myrkytyskeskukseen tai päivystyspolille.
Kokemusta on. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene nyt vaan nukkumaan.
Uskallanko? Toisaalta, en pysty taistelemaan tätä väsymystä vastaan. Pakko mennä sänkyyn. Yritin, että söisin ja joisin ennen nukkumaanmenoa, mutta en tiedä onko silä merkitystä.
Jotkut kommentoijat kusettavat sinua huvikseen. Mene nukkumaan, ei tuohon määrään kuole.
Ota 3 ketipinoria lisää pian. Sitten alkaa rokkaamaan. Sirdalud on viinan kanssa vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kommentoijat kusettavat sinua huvikseen. Mene nukkumaan, ei tuohon määrään kuole.
Okei, menen nukkumaan.
Ap
Juo paljon vettä ja mene nukkumaan. Jos heräät yöllä vessaan, juo taas pari lasillista vettä ja mene nukkumaan. Vesi auttaa.
Minulla on pitkät vaaleat, päältä harventuneet hiukset ja mustat nahkahansikkaat. Voinko tulla käymään?
Mitä noin niinku itse arvelet? Hyvä koktail?