Join pullon viiniä, otin ketipinorin ja lihasrelaksantin. Onko haitallista?
Kommentit (34)
Riippuu ihmisestä. Itselläni tuo vain nukuttaisi hyvin ja olisin aamulla pirteä. Joku toinen olisi sekaisin kuin seinäkello vielä iltapäivälläkin.
Ei paha. Pysy vaan kotona ja sängyssäni ettet lähe haahuilee mihinkään.
Jaa-a... Älä enää jatkossa ota noita kaikkia yhtäaikaa, please.
Aamulla on paska housussa muttet pääse sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Itselläni tuo vain nukuttaisi hyvin ja olisin aamulla pirteä. Joku toinen olisi sekaisin kuin seinäkello vielä iltapäivälläkin.
Pelästyin vain kun luin, ettei sirdaludia saisi ottaa alkoholin kanssa.
Ap
Apua rupesi pelottamaan, uskallanko nukahtaa? Keho alkaa olla jo ihan turta. :( en tiedä miksi en ajatellut paremmin.
Ap
Miksi et hae apua? Mitä haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hae apua? Mitä haluaisit?
Mulla on seuraava aika psykiatrille perjantaina. Sillä on joku arviointi kesken mun suhteen. Olen kyllä siis myöntänyt ongelmani ja pahan oloni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sitä saakaan. Alkoholi ja Sirdalud ovat molemmat keskushermostoon vaikuttavia aineita ja jos niitä käyttää yhdessä on riski esim. hengityksen pysähtymisestä siten ettei autonominen hermosto saa sitä käyntiin uudelleen. Riski tuskin on mahdottoman iso, mutta se on olemassa.
Joten kuten jo aiemmin sanottiin niin jätä tissuttelu kun syöt lääkkeitä.
Mä nukun kellon ympäri jos ketipinorin kanssa ottaa alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lääkkeet ja alkoholi usein voimistavat toistensa vaikutusta, mutta ei niihin kuole. Et selvästikään ole vetänyt vielä tarpeeksi, jos noin kauheasti pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla on paska housussa muttet pääse sängystä.
Pelotteletko?
Vierailija kirjoitti:
Nuku pois lopullisesti. Taidat vaan tarvita vieroitushoitoa narkkarijuoppo.
Olen ihan tavallinen työssäkäyvä nainen, mutta sairastan epävakaata persoonallisuushäiriötä ja masennusta :( en tiiä miksi otin noi lääkkeet vaikka joinkin viiniä. Alkaa olla tosi hidas olo nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun kellon ympäri jos ketipinorin kanssa ottaa alkoa.
Yhdenkö tabletin kanssa? Ei mulla vaan ole käynyt noin, mutta yksilöllistähän se on.
Ei haittaa ja rentona voit nukahtaa.
Myöskään ketipinoria ja sirdaludia ei sais ottaa samaan aikaan, koska molemmat vaikuttavat keskushermostoon. Ens kerralla ota vaikka 2 ketipinoria mutta ei ollenkaan noita muita. Itellä jo kokonainen 25mg ketipinor saa nukahtamaan alle puolessa tunnissa ja oon tokkurassa vielä aamullakin ekat pari tuntia. Jos haluaa nukahtaa niin ketipinor on siihen parempi kuin sirdalud. Jos sirdaludia on määrätty kipujen takia, ja et niiden kipujen takia saa unta ketipinorista huolimatta, niin tarkista lääkäriltä mitä kipulääkettä voisit ottaa siinä tilalla ja kuinka paljon.
Mahdollinen kuolema kuittaa tämänkin ongelman.
Olisiko parempi jos pakolla yritän pitää itseni hereillä ainakin pari tuntia? En tiiä onnistuuko :( en enää tee näin että otan noita yhtäaikaa.
Ap
Ei haittaa, hyvää yötä.