Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo muiden edessä

Vierailija
01.05.2019 |

Itseäni kiihottaa valtavasti kun vaimo 42v on rannalla etelässä yläosattomissa tai pukeutuu paljastavasti. Tuntuu että muiden katseesta jaksaa nähdä hänet vielä haluttavampana. Nyt kiihottaisi ajatus että menisi vielä pidemmällekin. Muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä itse siitä kiksejä saa, vaimon puolesta toki olen hyvilläni jos saa katseita vierailta, kukapa nainen ei huomiosta pitäisi

Vierailija
2/11 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minukin kiihottaa, kun vaimo ottaa yläosattomissa aurinkoa. Joskus tulee vilautettua hänen tissiään muutenkin. Kivaa, mutta pitää tehdä niin, ettei kukaan loukkaannu tuosta. Vaimo tykkää itsekin vähän vilautella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä bingo. Kiihottaa kun vaimo kesällä rannalla stringibikineissä, hameessa ilman pikkuhousuja, salilla juoksutrikoissa kyykkäilemässä niin että pikkarit näkyy läpi. Vaimo nauttii huomiosta ja on kiimaisempana makkarissa.

Vierailija
4/11 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo nelikymppinen, pitkä timmi kroppainen ja iso rintainen on sitä mieltä et mökillä uidaan alasti. Viereiset mökit on lähellä, heidän mies vieraat viihtyy ja usein kalastajat tulee lähelle meidän laituria katselemaan vaimon alastonuintia. Vaimoa ei haittaa katselijat, päinvastoin, lisää innostaa. Tottakai kiihottaa myös minua.   

Vierailija
5/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin toimii.

Muutama vuosi sitten etelän reissulla mentiin vaimon kanssa nudistirannalle. Hän on 40+, hoikka ja hyvärunkoinen nainen. Tissitkin pystyssä kuin nuorella tytöllä.

Aurinkolasien suojasta oli helppo tarkkailla muiden miesten reaktioita ja katseita. Kovasti tuntui miehiä kiinnostavan. Varmasti vaimokin huomasi muiden katselevan ja kiihottui koska hotellille päästyämme halusi kiimaisena sänkyyn. Sama toistui muutamana päivänä.

Vähän myöhemmin aloin sänkyleikkien ohessa kuiskailemaan siitä miten näin miesten kiimaisena katselevan häntä rannalla ja kerroin että olisi ihana jos joku niistä miehistä olisi nyt tässä mukana kolmantena pyöränä ja hän saisi kahta miestä samaan aikaan. Vaimo kävi kuumempana kuin koskaan.

Sen jälkeen onkin fantasiointi kolmannesta pyörästä kuulunut sänkyleikkeihin lähes poikkeuksetta. Myös erilaiset dildot on vahvasti kuvioissa mukana ja vaimo nauttii kovasti kun saa "kahta" yhtäaikaa. Hän myös tuntuu pitävän ajatuksesta saada kahta isoa.

Kysyin olisiko halukkuutta kokeilla kahta miestä oikeasti. Ajatus kuulemma kiihottaa mutta ainakaan toistaiseksi rohkeus ei riitä. Tiedä sitten riittäisikö itselläni. Ajatus kyllä kiinnostaa.

Vierailija
6/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin toimii.

Muutama vuosi sitten etelän reissulla mentiin vaimon kanssa nudistirannalle. Hän on 40+, hoikka ja hyvärunkoinen nainen. Tissitkin pystyssä kuin nuorella tytöllä.

Aurinkolasien suojasta oli helppo tarkkailla muiden miesten reaktioita ja katseita. Kovasti tuntui miehiä kiinnostavan. Varmasti vaimokin huomasi muiden katselevan ja kiihottui koska hotellille päästyämme halusi kiimaisena sänkyyn. Sama toistui muutamana päivänä.

Vähän myöhemmin aloin sänkyleikkien ohessa kuiskailemaan siitä miten näin miesten kiimaisena katselevan häntä rannalla ja kerroin että olisi ihana jos joku niistä miehistä olisi nyt tässä mukana kolmantena pyöränä ja hän saisi kahta miestä samaan aikaan. Vaimo kävi kuumempana kuin koskaan.

Sen jälkeen onkin fantasiointi kolmannesta pyörästä kuulunut sänkyleikkeihin lähes poikkeuksetta. Myös erilaiset dildot on vahvasti kuvioissa mukana ja vaimo nauttii kovasti kun saa "kahta" yhtäaikaa. Hän myös tuntuu pitävän ajatuksesta saada kahta isoa.

Kysyin olisiko halukkuutta kokeilla kahta miestä oikeasti. Ajatus kuulemma kiihottaa mutta ainakaan toistaiseksi rohkeus ei riitä. Tiedä sitten riittäisikö itselläni. Ajatus kyllä kiinnostaa.

Itsellä vähän sama tilanne. Kiimaisena vaimo on kertonut kuinka nauttii kun hänen persettä katsotaan. En ole kuitenkaan tohtinut vielä ehdottaa kolmatta pyörää.

Vierailija
7/11 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä itse siitä kiksejä saa, vaimon puolesta toki olen hyvilläni jos saa katseita vierailta, kukapa nainen ei huomiosta pitäisi

Suurin osa naisista ei pidä miesten yleisestä huomiosta vaan kokee sen enemmän häirinnäksi. On miesten omaa kuvitelmaa, että naiset pitäisivät yleisestä huomiota, he projisoivat naisiin sen, että itse tykkäävät katsoa naisten kehoja.

N

Vierailija
8/11 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista ei pidä miesten yleisestä huomiosta vaan kokee sen enemmän häirinnäksi. On miesten omaa kuvitelmaa, että naiset pitäisivät yleisestä huomiota, he projisoivat naisiin sen, että itse tykkäävät katsoa naisten kehoja.

N

On varmasti niitäkin, joita häiritsee, jos huomaa miehen, varsinkin omaan makuun ruman miehen, katsovan ihastuneena, mutta en tiedä, "suurin osa" on aika vahva lausunto. Toisaalta, ehkä itsekin yleistin liikaa. Mutta miten se on HÄIRINTÄÄ, jos esimerkiksi minä näen kauniin naisen kulkevan ohitse, ja pidän näkemästäni, ei siinä nyt tuijottamaan jäädä tai hävyttömyyksiä perään huudella, kuulostaa vähän katkeralta ja miesvihalta

Vierailija
9/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo menossa pian työporukan kanssa kylpylään ja osti sitä varten uuden uimapuvun. Mieletön tissivako siinä ja kiihottaa niin kun tietää muiden näkevän melkein koko upeat c kupin tissit.

Vierailija
10/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pitää pikkareita vain kuukautisten aikana, joten vilautiksia sattuu varsinkin kesäisin. Minua kiihottaa, kun joku toinen mies näkee vilauksen siitä mitä minä pääsen nauttimaan.

Vierailija
11/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho onpas paljon mielikuvitusvaimoja herroilla:D