Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mikä ero on vihanneksella ja kasviksella
Kommentit (7)
Kasvikset jakaantuvat vihanneksiin ja juureksiin.
Vihannekset kasvavat maan päällä, juurekset maan alla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kasviksia ovat vihannekset ja juurekset.
Kaikki vihannekset ovat kasviksia, mutta kaikki kasvikset eivät ole vihanneksia. Osa on esim juureksia.
Aivokuolleet ovat vihanneksia ja kasvikset opiskelevat kasvatustiedettä.
Minä luulin, että ksviksia ovat kaikki vihannekset, juurekset, hedelmät ja marjat. Mutta hedelmät ja marjat ei ilmeisesti olekkaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mansikka ei ole marja vaan epähedelmä. Tämä nyt ei liity mihinkään, mutta sainpas sanottua.
Alue: Aihe vapaa
Ei mitään eroa. Ovat sama asia