Eilen saatiin kuulla puheita yksinäisistä ja syrjäytyneistä opiskelijoista, ja miten niille pitäisi mennä juttelemaan
Mutta mikä syy minulla on siihen? Miksi haluan yhtäkkiä käyttää aikaani reppanoiden kanssa seurusteluun?
Kommentit (8)
Oletan että aloittaja on nainen? Jos ei niin ei se mitään. Ei ole pakko.
Muiden auttamisesta tulee itsellekin hyvä olo. Ja voit saada hienon uuden uskollisen ystävän :)
Kun käytät aikaa jutteluun niin säästyy työttömyyskorvauksia, toimeentulotukia ja terapiakustannuksia.
Olen itse yksinäinen ja syrjäytynyt ja kyllä minäkin ajattelen, että on omalla vastuullani muuttaa tilanteeni. Silloin voin sen myös tehdä omilla ehdoillani. En edes haluaisi, että joku tulisi käskettynä minua "reppanaa" pelastamaan, se olisi nöyryyttävää. Jos ei halua olla "syrjäytyneen" tuleva mahdollinen tuttava/kaveri/ystävä, ei ole mikään pakko eikä kannata teeskennellä. Se loukkaa enemmän kuin rehti ignooraus.
Vierailija kirjoitti:
Kun käytät aikaa jutteluun niin säästyy työttömyyskorvauksia, toimeentulotukia ja terapiakustannuksia.
Ap taisikin kysyä mitä se häntä hyödyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taisikin kysyä mitä se häntä hyödyttää.
Eikö ap maksa veroja?
No niimpä.