Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katotteko jonku elokuvan tai seuraatte sarjaa vain, koska siinä on kiva lavastus? Itse olen hulluna sellaisiin elokuviin

Vierailija
01.05.2019 |

joissa on jollakin tavalla ihana sisustus niissä asunnoissa, joissa asiat tapahtuu. Tai kaunis ympäristö.
Viis juonesta tai kertomuksesta, jos voi vaan hullaantua siitä mitä näkee näyttelijöiden taustalla :D
Oonko ainoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sama, mutta puvustuksen takia.

Vierailija
2/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa Uunoja koska se on aikamatka. On ärsyttävä jos telkkarista tulee Uuno, ja haluan sitä katsoa, niin aina on joku alentuvasti kertomassa, että katson tyhmää leffaa.

Vierailija
4/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämät ja Gossip girlsit tulee katsottua vaikka ei saisi katsoa, kun ei ole älykköjen mielestä hienoja ohjelmia.

Vierailija
5/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään katsoa Uunoja koska se on aikamatka. On ärsyttävä jos telkkarista tulee Uuno, ja haluan sitä katsoa, niin aina on joku alentuvasti kertomassa, että katson tyhmää leffaa.

Uunoissa on aitoa aikamatkaa paremmin kuin missään muissa sen ajan ohjelmissa. Luulen sen johtuvan siitä, että ne tehtiin halvalla, eikä niitä oikeastaan lavastettu, vaan niitä kuvattiin aidoissa ympäristöissä. Hauska katsoa ja löytää sieltä esineitä, vaatteita ja huonekaluja, joita omassakin perheessä oli, mutta jotka on ihan päässeet unohtumaan.

Vierailija
6/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Täydellisissä naisissa oli hienoja sisustusyksityiskohtia.

7/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen joitain elokuvia silloin tällöin uudestaan tunnelman takia. Esim. Uneton Seattlessa -elokuvan tarina ei ole kummoinen, mutta tykkään sen tunnelmasta.

Vierailija
8/8 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuntuu että ne henkilöt on esteenä näkymälle:)