Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä se iso tuntuu?

Potentiaalinen aisuri
01.05.2019 |

Minusta tuntuu etten saa vaimolleni orgasmia yhdynnässä, taitaa teeskennellä joka kerta. Penikseni on 15 cm pitkä, ympärysmitta 11 cm. Eteönkin ympärysmita lienee ongelma. Millainen se ero naisen mielestä on verrattuna vaikkapa 21cm/ 16cm kikkeliin, saako silloin varmemmin orkun?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 senttiä on just sopiva

Vierailija
22/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tuommoinen 16 cm pitkä ja halkaisija jotain 4 ja olen kyllä saanut orgasmeja mutta harvoin . Kerran mieheni tuli kaverinsa kanssa meille juomaan no minä otin myös . Mieheni sammui jo alkuillasta ja jäin kaksin tämän mieheni kaverin kanssa , jotenkin se meni siihen että suudeltiin ja tämä mies puristeli rintojani ja käsi meni hameeni alle , kiihotuin ja halusin miehen kullia . Kun riisuimme niin näin miehen kullin ja se oli tosi iso , en ole koskaan saanut noin isoa vaikka olen 44 v ja miehiä on ollut . Kun mies alkoi työntämään kaluaan sisääni sattui aika paljon joten sanoin varovasti ja mies oli varovainen , lopulta kulli oli pohjassa ja tuntui kuin pilluni halkeaisi sillä se oli täynnä tuota kullia . Mies kun nai sain aikanopeaa ensimmäisen orgasmin ja kohta toisen perään , kulli osui kokoajan pohjaan mutta ei enään sattunut vaan nautinto oli suuri , mies nai kovaa , kun hän sanoi että tulee sain kolmannen ja nyt valtavan orgasmin tärisin kauttaaltani ja varmasti silmäni pyörivät kuin väkkärät tuntui kuin oisi taju lähtenyt . Mies päästi siemenensä syvälle sisääni . Makasimme kauan päällekkäin miehen kulli kokoajan sisälläni . Kun sitten nousimme pillustani valui aikamoinen määrä spermaa . Istuimme vielä ottamaan paukut ennenkuin mies lähti , ennen lähtöä Kysyin häneltä voinko tulla joskus hänelle ja otetaan uusinta ja mies antoi puhelinnumeronsa ja sanoi , milloin vain käy kun soitat eka . Minähän soitin jo kolme päivän päästä ja sanoin miehelleni käyväni naiskaverillani mutta menin tämän miehen tykö naimaan ja tätä on nyt kestänyt yli puolivuotta että olen käynyt tällä miehellä viikottain ja joskus kun on ollut mahdollista niin kahdesti jopa kolmesti viikossa , mieheni ei tiedä tästä mitään mutta en ole tähän vieraaseen mieheen ihastunut mutta rakastunut hänen isoon kulliinsa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on tuommoinen 16 cm pitkä ja halkaisija jotain 4 ja olen kyllä saanut orgasmeja mutta harvoin . Kerran mieheni tuli kaverinsa kanssa meille juomaan no minä otin myös . Mieheni sammui jo alkuillasta ja jäin kaksin tämän mieheni kaverin kanssa , jotenkin se meni siihen että suudeltiin ja tämä mies puristeli rintojani ja käsi meni hameeni alle , kiihotuin ja halusin miehen kullia . Kun riisuimme niin näin miehen kullin ja se oli tosi iso , en ole koskaan saanut noin isoa vaikka olen 44 v ja miehiä on ollut . Kun mies alkoi työntämään kaluaan sisääni sattui aika paljon joten sanoin varovasti ja mies oli varovainen , lopulta kulli oli pohjassa ja tuntui kuin pilluni halkeaisi sillä se oli täynnä tuota kullia . Mies kun nai sain aikanopeaa ensimmäisen orgasmin ja kohta toisen perään , kulli osui kokoajan pohjaan mutta ei enään sattunut vaan nautinto oli suuri , mies nai kovaa , kun hän sanoi että tulee sain kolmannen ja nyt valtavan orgasmin tärisin kauttaaltani ja varmasti silmäni pyörivät kuin väkkärät tuntui kuin oisi taju lähtenyt . Mies päästi siemenensä syvälle sisääni . Makasimme kauan päällekkäin miehen kulli kokoajan sisälläni . Kun sitten nousimme pillustani valui aikamoinen määrä spermaa . Istuimme vielä ottamaan paukut ennenkuin mies lähti , ennen lähtöä Kysyin häneltä voinko tulla joskus hänelle ja otetaan uusinta ja mies antoi puhelinnumeronsa ja sanoi , milloin vain käy kun soitat eka . Minähän soitin jo kolme päivän päästä ja sanoin miehelleni käyväni naiskaverillani mutta menin tämän miehen tykö naimaan ja tätä on nyt kestänyt yli puolivuotta että olen käynyt tällä miehellä viikottain ja joskus kun on ollut mahdollista niin kahdesti jopa kolmesti viikossa , mieheni ei tiedä tästä mitään mutta en ole tähän vieraaseen mieheen ihastunut mutta rakastunut hänen isoon kulliinsa .

Mitäs Aki sulle muuta kuuluu?

Vierailija
24/29 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso sattuu alavatsaan seksin jälkeen.. 15-17cm on sopiva kovana

Vierailija
25/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 18v. Kun olin kavereiden kanssa Espanjassa ja tietysti kesken viikon iski hirvittävä panetus, no sain sitten puhuttua yhden altailla työskennelleen miehen meidän huoneeseen. Siinä vaiheessa kun ruettiin vähentää vaatteita tajusin että miehellä on todella iso. Vaikka olin nähnyt useita kymmeniä kulleja ennen sitä, se oli isoin mitä olin koskaan nähnyt. Olin hyvin epävarma että mahtaako se muhun, mutta mies vakuutteli että edetään rauhassa. Vaikka olin valuvan märkä halusta, niin tuntui hyvin epämiellyttävälle koko ajan. Loppua kohden rupesin tottumaan siihen ja saatiin homma NS. Maaliin. Seuraavana iltana otettiin uusiksi ja silloin tuntui paljon paremmalta.

Seuraavana päivänä valitettavasti piti lähteä kotiin, mutta kyllä aamulla tuntui että olin saanut isoa.

Eli en ainakaan minä välttämättä nauti jos on liian iso.

N28

Vierailija
26/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

`Saitko siis nautinnon vai et?

Vierailija
27/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

`Saitko siis nautinnon vai et?

Ehkä toisena iltana pystyin jo nauttimaan vähän.

Vierailija
28/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii kurkun kokunen riittää varsin hyvin tyydyttämään naisen . Ei siitä sen enempi tarvi huolehtii. 

N40

Vierailija
29/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet 19 kirjoitti:

Sain vappuyönä ekaa kertaa isoa, kun päädyin jatkoille yhden miehen hotellihuoneeseen opiskelubileiden jälkeen. Kaverin housuista löytyi sellainen mun ranteen paksuinen, hädin tuskin meni sormet ympäri. Se meni mun navan yli vatsan päällä.

Onneks oli kokeneempi mies, joten se tiesi miten sellaisen kanssa touhutaan. Asetti mut makuulle ja levitti toisen jalan koukkuun, jollon peppu nousi pikkasen pystyyn. Nuoli takaapäin...

Siitä sitten pikku hiljaa työntyi... Olen hoikka ja ahdas, joten sattuihan se aluksi paljon, mutta lopulta tuntui sairaan ihanalta ja suustani pääsi ihme korinaa.

En ole koskaan nähnyt pimppiäni yhtä turvoksissa ja "auki"...  vieläkin tuntuu paikat aroilta :)

Tuskin tapaan tuota miestä enää, mutta ajatus toisesta jättimunasta on hullu ja kiehtova.

N 19

Tämähän on perus vauvapalastan tavallista  perhearkea -raamikkaallaa lentäjäkirurgi-lovileukamiehellä on yli 10 cm keskiarvoa pitempi, mutta vastaavasti hyvin paksu elin, itse olen hoikka ja siro, meillä on ihanaa ja kaikki tämä on totta ja kertojan nimi on toimituksen tiedossa. Totta kuin potta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi