Miksi miehet ihastuu, vaikka kotona kaunis ja hoikka
kumppani? Olen ollut niin ällistynyt, kun olen huomannut töissä yhden miehen ihastuneen työkaveriini tai ainakin näyttää kohtelevan sitä naista silkkihansikkain. Tiedän, että miehellä on paljon älykkäämpi, kauniimpi, hoikempi ja nuorempi nainen kotona. Miksi miehet ihastuu naisiin, jotka on huonompia kuin oma nainen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
voihan sitä ajaa työautollakin oman sijaan siis vaihtelua ja ei kai se ole pois omalta akalta jos laskee mälliä työajalla
Tottakai ok, jos olet seksityöläinen ja akkakin tietää ja hyväksyy tämän.
(Työnantajasta puhumattakaan - työnantaja määrittelee tehtäväsi ja sen, mistä hän sinulle palkkaa maksaa.)
Samaa olen ihmetellyt. Ehkä ulkonäkö, varallisuus ja korkea asema työssä ei olekaan kaikille tärkeintä. Työpaikallani syntyi kaksikin romanssia, jotka johtivat avioliittoon, molemmissa uusi nainen oli "harmaa hiirulainen" ja vaimo mukava, tyylikäs ja fiksu. Jokin niissä hiirulaisnaisissa vaan mieheen kolahti, sillä nämä avioliitot ovat kestäneet. En usko, että seksi. Oisko sitten aito rakkaus.
Jos on tehnyt väärän valinnan väärin perustein jo alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla asialla on ulkonäön kanssa mitään tekemistä? Kyllä minä olen ollut ihastunut työkaveriin, vaikka kotona oli hyvännäköinen urheilullinen mies. Valitettavasti työkaveri oli hauska, huomioonottava ja älykäs, niin sanotusti helppo ihastumisen kohde. Eikä se ihastuminen tarkoita, että mitään tapahtuisi ikinä.
Sama minulla. Oma mies komeampi ja paljon nuorempi ja silti ihastuin työkaveriin. Ja samoista syistä: työkaveri älykäs ja korkeammin koulutettu ja hyvällä tavalla voimakas persoona. Eikä minunkaan kohdallani mitään tapahtunut. Olimme pari vuotta samassa työpaikassa ja sitten työkaveri siirtyi toiseen työpaikkaan. Ja se siitä. Mieheni kanssa olemme edelleen yhdessä ja ihan hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian laiha nainen ei sytytä.
Okei. Silti tämä mies olisi aikoinaan mennyt kimppaan naisen kanssa, elänyt ehkä vuosia yhdessä, saanut kenties lapsiakin ja eräänä päivänä tajunnut, että nainen on "liian laiha".
Ihminen muuttuu. Jospa,suhde sen kauniin ja hoikan kanssa ei tyydytä. Vika voi olla molemmissa. Eroavathan vuosikymmeniä yhdessä olleet paritkin. Ihmettelisikö ap. tilannetta, jos mies olisikin ihastunut häneen?
Pitääkö kaikkea aina ajatella niin ulkonäkökeskeisesti ja stereotypisesti? Kaikki eivät ihastu niistä syistä mistä joku ulkopuolinen luulisi. Kauneuskäsityksiä on erilaisia ja miellyttäviä luonteenpiirteitäkin olemassa monia muitakin kuin älykkyys. Ja oikeaa vastausta tähän kysymykseen ei voi antaa kukaan muu kuin ihastunut mies itse. Mikäli hän edes on oikeasti ihastunut.
Jospa toinen on mukavampi?
Ihminen myös muuttuu koko ajan.
Kotona on nykyään pirttihirmu. Ei se kauneus ja hoikkuus aina riitä.
Koska miehet nyt vaan ovat tuollaisia, reikä kuin reikä kelpaa!
Löysi sielunkumppaninsa sieltä töistä. Se ensimmäinen hoikka, kaunis nainen oli valittu näön perusteella. Sitten seltä töistä sitten lötyikin mitäänsanomattoman näköinen sielunkumppani johon vaihdettiin.
Toiset nyt vain haluavat elämäänsä jatkuvaa alkuhuumaa, uutuudenviehätystä ja jännitystä.
yhyy sitten itketää ensikerralla opin puhumaan
Vaimo voi olla päältä kaunis mutta sisältä...
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Ehkä ulkonäkö, varallisuus ja korkea asema työssä ei olekaan kaikille tärkeintä. Työpaikallani syntyi kaksikin romanssia, jotka johtivat avioliittoon, molemmissa uusi nainen oli "harmaa hiirulainen" ja vaimo mukava, tyylikäs ja fiksu. Jokin niissä hiirulaisnaisissa vaan mieheen kolahti, sillä nämä avioliitot ovat kestäneet. En usko, että seksi. Oisko sitten aito rakkaus.
Seksuaalisuus ei ole välttämättä mitenkään sidoksissa ulkonäköön. Ne hiirulaisnaiset voivat olla hyvinkin voimakkaasti seksuaalisia ja ne muodokkaat, rintavat, seksikkäältä näyttävät naiset voivat olla aseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus ei ole välttämättä mitenkään sidoksissa ulkonäköön. Ne hiirulaisnaiset voivat olla hyvinkin voimakkaasti seksuaalisia ja ne muodokkaat, rintavat, seksikkäältä näyttävät naiset voivat olla aseksuaaleja.
Ihan aiheen vierestä. Tunnen tällaisen hauskan ja hyvännäköisen, sopivasti kurvikkaan naisihmisen, jota miehet piirittävät.
Minulle hän on kertonut, ettei pidä seksistä, eikä ymmärrä sitä puolta miesten kanssa ollenkaan. Tanssii, flirttaa ja heittää huulta mielellään, mutta todellisuudessa on miehille väärä kohde. Se ei vain päältä näy eikä kuulu.
Koska miehet vaihtuvat, luullaan kevytmieliseksi kukasta kukkaan lentelijäksi.
Elämä kyllä korjaa tämänkin vian. Viidenkympin tienoilla alkaa taas houkuttelevaa pehmeyttä kerääntyä ihan itsestään. Siihen jopa auttaa, kun on stressiä.