Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahalleen tyhmä

Vierailija
01.05.2019 |

Kuka tykkää joskus olla tahalleen tyhmä asiakas ihan vain huvikseen tai testatakseen palvelua?

Ihan vain mietteitä asiakaspalvelijalle:
Minusta se on nimittäin tyhmää haukkua asiakasta tyhmäksi joka ei sinun alastasi ymmärrä eikä voi nähdä asiaa sinun näkökulmastasi ja miksi vaadit niin?

Harva tässä hektisessä elämässä ja tietoviidakossa sekä älypuhelinten katkaisemissa keskittymisongelmissa kuitenkaan on tahallaan tyhmä?

Kyllä ne asiakaspalvelijatkin osaa olla tyhmiä asiakkaan näkökulmasta.

Jopa sellainenkin asiakas ärsyttää joka oikeasti on samalla alalla.

Se on vain se ennakkoluulo ja ennakkokäsitys usein mikä vahvistaa tätä ärsytystä. "Koska muitakin ärsyttää ja Leenaki sano.."

Ja maailmassa on oikeastikin tyhmiä ihmisiä tai vaan sellaisia jotka ajattelevat saavansa kattavaa palvelua. Miksi miettiä ja ajatella kaikkea itse?

Mitä sitten?? Keneltä se on pois??

Itse en halua olla tahalleen ärsyttävä asiakas koskaan, mutta se ei ole mahdollista. Ainoastaan pysymällä neljän seinän sisällä.

Joskus voi kuitenkin vähän olla tahalleen tyhmä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hauska kirjoittaa tahallaan väärin.

Ap ☺️

Vierailija
2/2 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole koskaan olettanut asiakaspalvelutehtävissä, että asiakkalla olisi samat tiedot kuin minulla. Ennemmin yllättyisin jos olisi. En koskaan pidä asiakasta tyhmänä, mikäli hän esittä kysymyksen, jonka vastaus on minulle päivänselvä. Kaikilla asiakkailla on omat lähtökohtansa, jotka minun tulee huomioida työssäni parhaan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme