Haluaisitko elää erakkona?
Kommentit (9)
Haluaisin elää puolierakkona Helsingissä mieheni kanssa. Ei töitä ja kaksio hyvällä paikalla ja jos ihmisiä haluaa tavata, niin ei muuuta kuin kaupungille 😀. Ennen haaveilin maalaiserakkona olosta, mutta nyt en missään nimessä halua sellaista. Vielä joku päivä tuo toteutuu tuo Hesan haave 🙂.
Ennen halusin, koska pelkäsin, ettei kukaan hyväksyisi mua. Nyt kun olen löytänyt paljonkin noita ihmisiä, ei ole enää tarvetta erakoitua.
Kyllä. Jopa täysin ilman läheisiä ihmiskontakteja. Ajoneuvoja pitäisi toki olla ja kaupunki lähistöllä. Vapaus on parasta elämässä.
Elän käytännössä erakkona, vaikka asun Helsingissä. En tunne ketään naapureita, en ole sukulaisten kanssa tekemisissä, olen sinkku ja lapseton. Ei nuo ihmismassat ympärillä mitenkään häiritse, kun minun ei tarvitse olla niiden kanssa mitenkään tekemisissä.
En haluaisi, mutta voisin. Yksin, kaksin tai porukassa, joka tapauksessa haluaisin asua lämpimämmässä ilmastossa.
Jossain lämpimässä paikassa, niin että voisi napsia hedelmiä puista ympäri vuoden hengen pitimikseen.