Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden apua vähätellään koska muut nopeampia?

Vierailija
30.04.2019 |

Olen koko elämäni saanut tätä kokea. Vielä kotona asuessano autettiin siskoni kanssa äitiä perunoiden kuorimisessa, jonka jälkeen äiti kiitti siskoani ja kun minä sanoin, että kuorinhan minäkin, äiti sanoi, että "niin autoit sinäkin vähän, mutta hän enemmän". Koska siskoni ehti samassa ajassa kuorimaan paljon enemmän. En voi sille mitään, että olen hitaampi, koska haluan aina tehdä huolellista työtä :( Toisena esimerkkinä on mustikoiden poimiminen, en millään ehdi keräämään niitä niin paljon kuin toiset enkä tee sitä laiskuuttani. Olen tarkempi ja siksi menee enemmän aikaa. Eli aina kun autan jotakuta, minua ei niin huomata kuin jonkun toisen apua, koska minulla menee vastaavaan työhön tuplasti aikaa :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä oikein pitäisi ajatella. Harmittaa vain.

Vierailija
2/3 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä avusta tulisi kiittää. Kilpailuissa on voittaja joista voittaja vain saa palkinnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä avusta tulisi kiittää. Kilpailuissa on voittaja joista voittaja vain saa palkinnon.

Kyllä kiitetään, mutta sitä joutuu yleensä hakemaan ja eniten harmittaa, kun esimerkiksi siskoni apua kehutaan enemmän. Sanotaan, että "Hän on niin ahkera". Tulee tunne, ettei minua niin arvosteta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme