Miten teillä on vappu sujunut?
Alan olla kyllästynyt koko iltaan. Järjestin meille kivan vapputapahtuman, mutta mies on mäköttänyt koko päivän naana norsunvtulla. Olen yrittänyt ylläpitää iloista tunnelma lapsen takia, mutta tekisi jo mieli mennä nukkumaan. Alkoholia ei ole siis käytetty, miehellä on vaan ollut taas joku harmitus, ei edes supstu kertomaan syytä mökötykseensä. Onko muilla meneillään hilpeä, onnellinen vappu?
Kommentit (63)
Hilpeä? Ei.
Onnellinen, no jaa sanoisinko olosuhteisiin ihan tyytyväinen.
Kylvin pellolla koko päivän. Nyt soppaa suuhun ja kohta saunaan.
Minun kalenterissa vappu on vasta huomenna!
Yksin kotona vaan. Raskas työpäivä oli... taas. Semmoinen perus arki-ilta. Onneksi ei tarvitse herätä aamulla töihin. Kiitos siitä. Juhlikoon teinit ja opiskelijat. Mua väsyttää.
Ihan kamalaa.
Lemmikkimme oli vietävä lopetettavaksi.
Yritän saada tuskaa turtumaan juomalla.
On, todella hyvin menee nykyään kun erosin äijästä joka oli usein naama norsun vitulla! Nyt nautin elosta ja olosta, kukaan ei vingu eikä valita enää naama pitkällään perseen vieres :)
Mitäs tässä, miehen kanssa kotosalla. Käytiin saunassa ja grillattiin, nyt istuskellaan olohuoneessa viiniä lasissa. Kohta kans nukkumaan. Huomenna lenkkeilyä ja käydään ravintolassa syömässä. Mun miestä ei juuri kiinnosta mitkään juhlapyhät eikä yrittäjänä yleensä edes tiedä mikä päivä on :D oon oppinut itsekin relaamaan.
Ei kai tässä ihmeitä. Teinin kanssa on leivottu ruiskeksejä, ja nyt lojun av:lla ja juon olutta. Toinen lapsi on kaverillaan, ja isänsä on myös kaverinsa kanssa jossain kävelyllä tai mitä ikinä, en tiedä.
Ei minulla kyllä ollut mitään odotuksiakaan, kunhan nakit ja salaatit syödään, tosin nyt noiden menojen takia jokainen on syönyt omaan tahtiinsa, itse en ole vielä ehtinyt.
Vaimon kanssa väännetään iltapalaa. Lapset nukkumaan juuri. Huominen on kuin mikä tahansa muukin arkipäivä.
Ukko olisi halunnut ulos syömään, mutta ei ollut kertonut etukäteen ja olin jo ehtinyt tehdä ruuan perheelle.
Hän olisi halunnut myös mennä yksin terassikierrokselle.sen sijaan järjestettiin huomista. Vieraita tulossa. Mies kommentoi, ettei hän ole vieraita kutsunut. Minun mielestä on lapsillekin hauska juhlia porukalla huomenna vappua.
Yksin ryyppää, itken ja hakkaan seinää koska en kelpaa naisille. Vituttaa.
Lapset mummilla. Pitkästä aikaa alkoa. Ensin kivaa, sitten hukkasin lompakon, tuli riitaa kaverin kanssa, kusaisin kotimatkalla housuun, mies suuttui ja nyt karmee morkkis! Että hyvää vappua vaan!
Vierailija kirjoitti:
Yksin ryyppää, itken ja hakkaan seinää koska en kelpaa naisille. Vituttaa.
Voi Ville sua🙄
Mies yskii ihan jatkuvasti. En tiedä onko allergiaa vai flunssaa. Vituttaa kuunnella.
Itkua ja itkupotkuraivareita. Surulliset fiilikset.
Käytiin koko perheen kanssa metsäretkellä. Jopa teini oli mukana. Sitten grillattiin takapihalla ja nyt sauna lämpiämässä ja kahvikupponen kädessä. Ajateltiin valvoa myöhään ja pelata vielä korttia. Oikein hyvä vappu!
Ihana päivä, vaikka nyt yksin illasta olenkin. Sain syöpäkontrollissa tänään puhtaat paperit eli ns. elämäni takaisin. 60 ikävuodesta tipahti ainakin puolet ! Lääkärille tuli luvattua terveitä elämäntapoja ja taidanpa ne pitää. Olen onnellinen.299
Ihan ok. Aika normi arkipäivä tänään. Puhalleltiin toki ilmapallot ja serpentiinit, syötiin munkkeja ja pizzaa. Aamulla nukutaan pitkään ja mennään torille ja ehkä syömään jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana päivä, vaikka nyt yksin illasta olenkin. Sain syöpäkontrollissa tänään puhtaat paperit eli ns. elämäni takaisin. 60 ikävuodesta tipahti ainakin puolet ! Lääkärille tuli luvattua terveitä elämäntapoja ja taidanpa ne pitää. Olen onnellinen.299
Ihana juttu! Onnea ja iloa sinulle!
Hik