Montako lasia kuoharia on mielestäsi OK vappuna raskaana?
Kommentit (39)
Yksi tänään ja yksi huomenna
Max. 12 cal tai mieluummin vähemmän
Asisntuntijoiden mukaan ei kannata ottaa alkoholia ollenkaan, eli ei ole mitään vaaratonta määrää. Raskausaika menee niin nopeasti, että yhden vapun voi olla ilman alkoholia. Tosin imettäjänkään ei pidä alkohlia nauttia, se kun kulkeutuu vauvan elimistöön.
Onnittelut odottajalle!
Yksi lasillinen kolmen tunnin välein.
Ei yhtään. Tai juo alkoholitonta. Miksi pitää juoda yhtään alkoholia raskaana vaikka sitä voisi vähän juodakkin. Mä ainakin voin hyvin olla se 9kk ilman. Mun elämässä tärkeempää on se lapsi eikä alkoholi
Vähän riippuu kuinka kykenevä on fas-lapsen hoitamiseen
Alkoholitonta voi varmaan juoda niin paljon kuin napa vetää.
No yksi tai kaksi, normaalia kuohuviinilasia. Paras tietysti pysyä alkoholittomissa juomissa.
Max lasi per pv. Ja nekin pieniä 6-10 cl.
Vierailija kirjoitti:
Asisntuntijoiden mukaan ei kannata ottaa alkoholia ollenkaan, eli ei ole mitään vaaratonta määrää. Raskausaika menee niin nopeasti, että yhden vapun voi olla ilman alkoholia. Tosin imettäjänkään ei pidä alkohlia nauttia, se kun kulkeutuu vauvan elimistöön.
Onnittelut odottajalle!
Asiantuntijat sanoo näin siksi, että pelkäävät juoppojen suomalaismammojen ryyppäävän kaksin käsin jos annetaan lupa edes siihen yhteen. Kuitenkaan yhdellä annoksella viikossa ei ole voitu osoittaa olevan haittavaikutuksia.
Kuohari vaikuttaa vappuna ihan samalla kuin muinakin päivänä, joten raskaana ollessa täysin ok on vain 0 lasillista.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut odottajalle!
Taidan olla alkoholisti kun olen kanssasi eri mieltä ajan nopeasti kulumisesta. Haluaisin näin vappuna juoda edes sen yhden lasin kuohuvaa. Perseitä en vetäisi, mutta kaipaan silloin tällöin jotain yksittäistä saunarentoutusjuomaa. Yhtään en siis ole juonut nyt 5kk mutta odotan jo lapsen syntymää että voin sen yksinäisen siiderin juoda ja rentoutua
Lilla rv24
16