Eukolle ei käynyt vappuviinan juonti, joten kävin jemmaamassa pururadan varteen 0,7 Leijonan. Kohta lenkille, voi eukko olla ihmeissään kun tulen kotiin
Kommentit (40)
Minulla on autossa kori siideriä. Ollaan maalla niin vapaampaa tuo ajelu. Vaimon ja anopin kanssa mökillä, oma rakas jo baarista laittoi viestejä. Tunnin tässä istua ja lähteä ajelemaan kun menevät saunaan :+)
Jemmasin pullon perseeseeni, kohta alan kaivelemaan.
Minä kävin tuossa joku aika sitten lenkillä ja siinä pururadan huudeilla huomasin kun joku äijä kykki puskassa. Sitten kun se oli lähtenyt, niin kävin katsomassa mitä se teki. Pullonhan minä löysin. Kaadoin kaikki pois, ajattelin että joku lapsi pian löytää pullon ja juo... sori ap. pilasin sun vappuaaton.
Kuohuvaa kirjoitti:
Meillä taasen mies on treeneissä ja minä nautin kuohuviiniä. Toivottavasti mies tulee kotiin pian niin saa edes lasillisen. Kyllä vappuaattona on mukava muutama tissutella. Voisin tehdä miehelle myös jotain hyvää iltapalaa ja tarjota vaikka jälkkäriksi jotain muuta... kun nyt vain tulisi kotiin!
Ootko varma että on kuntosalilla. Ehkäpä ap on miehesi ja luvassa on räväkkä yllätys
Vierailija kirjoitti:
Pannaanko radanvarressa?
N25
Oletko märkänä?
Kummia tyyppejä kun pitää piilossa juoda. Tulee mieleen lapset syömässä karkkia vanhemmilta salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pannaanko radanvarressa?
N25
Oletko märkänä?
Aina
Akka päästää vasta ysin jälkeen kauppaan etteivät myy alkoa mutta minullapa on pottu odottamassa s-marketin tavarasäilytyksessä turvallisesti lukkojen takana. Kävin heti aamusta jemmaamassa.
En ymmärrä naisia jotka ovat suhteessa, jossa pitää kieltää toisen juominen. Jos itse huomaisin, että minä joskus olisin tilanteessa, jossa huomaan kieltäväni toista juomasta, löisin itseäni kalikalla päähän.
Olisin väärässä suhteessa.
Kuinka monta sellaista parisuhdetta on olemassa, jotka ovat muka onnellisia ja toimivia, kun toinen kieltää toista juomasta.
Kuinka moni tottelee?
Kuinka monen juomahalut lähteävät käskemällä ja komentamalla?
Kuinka moni ihminen tajuaa, että ahaa, eipä yhtään teekään viinaa mieli, kun toinen kielsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pannaanko radanvarressa?
N25
Oletko märkänä?
Yhtä kuiva kun sinä olet pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole vaimo joka viimeksi nauraa. Jos on noin paha alkoholiongelma, että pitää metsään piilotella pulloja, niin ei sekään hyvältä kuullosta. Juoppohan sinä olet ja harva sitä itse myöntää, jonka takia siihen moni kuoleekin. Vain alle 10% raitistuu. Provohan tämä taitaa olla, mutta en edes ihmettele vaikkei olis
Ei nää kaappijuopot av:lla kirjoittele, mutta arvaa vain, miten monessa kodissa tämä on totisinta totta. Pulloja jää välillä jopa hukkaan, kun kännissä piilottelee, eikä muistakaan enää, mihin tuli viimeksi laitettua.
Kohta lämmittelen puusaunaa, pullo on perinteisesti jemmassa halkopinossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole vaimo joka viimeksi nauraa. Jos on noin paha alkoholiongelma, että pitää metsään piilotella pulloja, niin ei sekään hyvältä kuullosta. Juoppohan sinä olet ja harva sitä itse myöntää, jonka takia siihen moni kuoleekin. Vain alle 10% raitistuu. Provohan tämä taitaa olla, mutta en edes ihmettele vaikkei olis
Ei nää kaappijuopot av:lla kirjoittele, mutta arvaa vain, miten monessa kodissa tämä on totisinta totta. Pulloja jää välillä jopa hukkaan, kun kännissä piilottelee, eikä muistakaan enää, mihin tuli viimeksi laitettua.
Mutta sitäkin mukavampaa on kun löytää kadonneen lapsen.
Mä näen sieluni silmillä Lappareitten Markku Toikan sanomassa ”Mahtaa eukko yllättyä...”. Oikeastihan tuolle hahmolle kävi itselleen aina huonosti.
Jos ei olisi lasten hyvinvointi kyseessä niin en todella yrittäisi estellä miestä, jolla on reilummin niitä juomahaluja. Minulla ei ole mitään hänen juomistaan vastaan, jos minulle ja lapsille ei ole siitä harmia. Kun lapset kasvaa niin saa juoda niin paljon kuin ikinä haluaa. Aion kantaa kassi tolkulla viinaa kotiin. Sitten katson asiaa uudelleen eli huvittaako jatkuvasti kännissä olevaa ukkoa katsella ja jos ei huvita niin se on siinä sitten.
Oletko juoppo?