Eukolle ei käynyt vappuviinan juonti, joten kävin jemmaamassa pururadan varteen 0,7 Leijonan. Kohta lenkille, voi eukko olla ihmeissään kun tulen kotiin
Kommentit (40)
Merkonomit ajaa turbo Saabilla ja käyvät salaa viinakaapilla....
Huippua. Mikset lähde samantien baariin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettelemistä tuossa on. Ukko on kännissä kuin käki.
Niin mutta yllätyskänni onkin eri asia. Eukko luulee minun taipuneen hänen lapsellisten juomattomuusvaatimusten edessä ja että nyt kohta lähden reippaasti asian nielleenä lenkille ennen yhteistä tv-iltaa. Tulenkin hassussa kunnossa kottiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Konttaatko lenkiltä kotiin?
No koska vedän salamakännin, niin siksi jemma ja kännipaikka sijaitseekin vain 50 metrin päässä kotoa. Ei paha konttausmatka, jos siihen menee. Ap
Ite en jaksa lenkille asti niin piilotin alakerran verkkokellariin. Kohta lähden roskia viemään ja ykkösellä naamaan.
Joskus olin lenkillä niin vastaan kävelleet miehet tarjosi vauhdissa kaljaa, mutta en ottanut pulloa kun kotiin oli vielä 10km j
Eiköhän se ole vaimo joka viimeksi nauraa. Jos on noin paha alkoholiongelma, että pitää metsään piilotella pulloja, niin ei sekään hyvältä kuullosta. Juoppohan sinä olet ja harva sitä itse myöntää, jonka takia siihen moni kuoleekin. Vain alle 10% raitistuu. Provohan tämä taitaa olla, mutta en edes ihmettele vaikkei olis
Kannattaisi kuitenkin ehkä suunnata sen pullon jälkeen jonnekin muualle kuin kotiin. En ihan tajua tuota. Molemmilla on sitten ilta pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Huippua. Mikset lähde samantien baariin?
En tiedä miksi teen kuten teen. Tuo nyt vaan tuli ensimmäisenä mieleen kun aloin juonimaan suutuspäissäni ärsytyskepposta. Ap
Muista myös yllätyksellinen extempererakastelu telkkarin edessä ikeankarvamatolla. Naiset tykkää kun miehellä on halua olla yllättävä ja räväkkä. Ethän toki häpeilisi vaikka kaatui sit kotimatkalla oksennuslätäkköön niin että ihan tulisi kakkat housuin
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla mukaan?
Tuu vaan.
Minä jemmasin pullon kukkapenkkiin, kohta lähden vähän puutarhahommiin.
Mulla on jemma lähimmässä koirankakkapussitelineessä. Kohta lähetään iltapissalle ja meidän kultsi osaa kyllä kiskoa mut kotio jos tarve vaatii🍻🎉
Meillä taasen mies on treeneissä ja minä nautin kuohuviiniä. Toivottavasti mies tulee kotiin pian niin saa edes lasillisen. Kyllä vappuaattona on mukava muutama tissutella. Voisin tehdä miehelle myös jotain hyvää iltapalaa ja tarjota vaikka jälkkäriksi jotain muuta... kun nyt vain tulisi kotiin!
Mulla on postilaatikossa. Kohta lähden tarkistamaan jaetaanko mainoksia vappunakin.
Sinun onnesi että vaimo on jo kiikissä...
Mitä ihmettelemistä tuossa on. Ukko on kännissä kuin käki.