Muistatteko, kun pojilla oli ne hiirenhäntäkampaukset? :D
Oli lyhyet hiukset, mutta sitten ohut pitkä takatukka. Tuli mieleen, kun kaveri leikkautti juuri 4-vuotiaalle pojalleen sellaisen. 😂
Kommentit (28)
Ja ainakin edelleen yhdellä eläkeikää lähestyvällä kunnanlääkärillä eli Kiminkisellä. Huvittava ilmestys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs oksettava a kiminkisessä on. On pätevä lääkäri gynekolognakin, ties mihin pystyy
Esiintyminen on oksettavaa, kiroilee luennolla ja on niin täynnä itseään että läikkyy yli. Se puistattava ”minä olen katsokaas tämmöinen kaikkitietävä kansanmies” asenne. Olimme iso porukka (pakosta) luennollaan kerran. Poistuttiin kesken, kun sitä mesoamista ei jaksanut kuunnella.
Samanlainen on Satapukin akka, joka kiertää pitämässä luentoja. Voi herraisä sitä typeryyden määrää,
Se on pienellä paikkakunnalla lääkärin tiedettävä kaikkea. Ei voi lähettää j.kylään erikoissairaanhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ysärin alkupuolella.
Ei kai sitä kellään nyt enää ysärin alussa ollut, kasarin puolenvälin muotijuttuja se "nippa/nipa" oli. Vissiin liittyi jotenkin Dingoon.. vai oliko nimi vaan sattumaa.
Tai homohoukuttimet!
Se ohut yksittäinen kihara niskassa.
White thrashia!
Hiirenhännät ja ananatukat.
Eikös tuosta sitten ajan myötä kehkeytynyt malli Couvola, kun häntä siirtyi sivulle/melkein eteen?
Minullakin oli, vaikka olen tyttö. Joskus 80-luvun paikkeilla.