Muistatteko, kun pojilla oli ne hiirenhäntäkampaukset? :D
Oli lyhyet hiukset, mutta sitten ohut pitkä takatukka. Tuli mieleen, kun kaveri leikkautti juuri 4-vuotiaalle pojalleen sellaisen. 😂
Kommentit (28)
Oli mullakin joskus 80-luvun puolvälissä.
N45
Mun kasarin poikakaverilla oli se takatukka eli sivuilta ihan ajellun lyhyet ja takana pitkät haihtuvat niin ja farkut oli korkeella vyötäröllä vyön kanssa kiristetty.
Muistan. Itse tosin kasvoin teininä hevariksi (pitkä fleda eikä vain takaa) ja tuollaiset jäi väliin.
Luuletteko ettei tätä nykymuotia kilon ripsineen ja palkkikulmakarvoineen ja tekotukkineen naureta 15 vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko ettei tätä nykymuotia kilon ripsineen ja palkkikulmakarvoineen ja tekotukkineen naureta 15 vuoden päästä?
Eikö sitä naureta jo nyt?
Kyllä mullakin oli joskus 13vuotiaana 80-luvulla, Dingofaniaikoina.
N47
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän vielä jumppatrikoisiin ahdetut valtavan isot perseet😀 ja kun nämä on oikein muotia vielä.
Olihan niitä myös keski-ikäisillä naisilla yhdessä välissä 😂
Vierailija kirjoitti:
Olihan niitä myös keski-ikäisillä naisilla yhdessä välissä 😂
Meidän luokan tyttöjen jumppamaikalla oli tällainen look (90-luvun puoliväli) :D
Just nauroin kuin "lentäjänlasit" on tulleet taas muotiin silmälasimalleissa. Samaten aurinkolaseissa peililinssit tyyliin Mika Häkkinen, mitkä saa ihmisen näyttämään kärpäseltä.
Onhan niitä vieläkin. Mitä se kertoo naisesta, jolla on tällainen häntä niskassa. Muuten lyhyet hiukset.
Keski-iän ylittänyt
Eikö tällä oksettavalla Tapani Kiminkisellä ole vieläkin sellainen niskassaan? Yöks!
Mitäs oksettava a kiminkisessä on. On pätevä lääkäri gynekolognakin, ties mihin pystyy
Mihin tämä häntä perustuu kuka on esikuva
Vierailija kirjoitti:
Mitäs oksettava a kiminkisessä on. On pätevä lääkäri gynekolognakin, ties mihin pystyy
Esiintyminen on oksettavaa, kiroilee luennolla ja on niin täynnä itseään että läikkyy yli. Se puistattava ”minä olen katsokaas tämmöinen kaikkitietävä kansanmies” asenne. Olimme iso porukka (pakosta) luennollaan kerran. Poistuttiin kesken, kun sitä mesoamista ei jaksanut kuunnella.
Samanlainen on Satapukin akka, joka kiertää pitämässä luentoja. Voi herraisä sitä typeryyden määrää,
Muistan. Minullakin oli, vaikka olen tyttö. Leikkautin sen ulkomailla silloin, kun se ei vielä ollut rantautunut Suomeen, ja olin viilee. Onneksi siitä ei ole otettu yhtään kuvaa...