Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia jotka kiihottuvat velvollisuuspanosta?

Vierailija
30.04.2019 |

Mieheni on seksiaddikti ja haluaa panna usein monta kertaa päivässä. Minua ei huvittaisi panna niin paljon mutta joka kerran kun mies alkaa painostaa, minua alkaa kiihottaa kauheasti, tuntuu että olen miehen alistama ja saan mielettömät kiksit näistä fantasioista. Erikoinen tilanne mutta toimii vuodesta toiseen. Toivoisin että ukko veisi leikin pidemmälle mutta hänelle se ei ole leikkiä vaan normaalia arkea.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa varmaan puhua miehelle noista toiveistasi.

Vierailija
2/10 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiihottaa ajatus siitä, että seksi on (myös) velvollisuus.

Tietysti siis oikeasti myös haluan ja nautin seksistä, mutta tuo velvollisuusaspekti tuo kyllä jotain henkistä lisätwistiä.

Fantasioissani pyöritän paljon juuri näitä teemoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon, mutta tavallaan vähän eri lähtökohdista. Mua taas kiihottaa miehen halu, tukasta vähäsen vetämiset, samalla hellyys, poskien silittely ja hiusten, vaativat kaulan näykkimiset, lattialle kellistämiset, ihanat kovat suudelmat ja kädet mun vartalolla, miehen vartalon paino mun päällä.... Se miten tuntuu, että kiihotan häntä vain olemalla. Vaikka seksiä ei teekään aina mieli niin usein kuin hänellä, hänen häpeilemätön halu ja itsevarma toiminta saa minut aina kiimaan yhtä lailla. Vaikea selittää, mutta molemmat nautitaan valtavasti, vaikka hän tekeekin aloitteet 6-1 tennistermein sanottuna..

Vierailija
4/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ja jos kieltäydyn (välillä teen sitä tahallani) niin mieheni sitoo ranteeni ja jalkani ja ottaa mijut väkisin....tämä se vasta kiihottavaa onkin. Välillä tulee jo etukäteen tekstarilla viesti jossa annetaan ohjeet pukeutumisesta ym... ja rangaistus uhkaus, jos en tottele tai olen tehnyt jotain väärin.

Vierailija
5/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkopano tai yllättävä pikapano on ihaninta mitä tiedän

Vierailija
6/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kovat väkivaltafantasiat. Mies ruoskii yleensä peppuni  verille ennekuin työntyy äkkipanolla kakkoseen ja se tuottaa aivan hillittömän orgasmin. Samalla vähän nolottaa, kun huudan kuin hyeena mutta onneksi naapurit ei ole vielä poliisia soittaneet paikalle,

Vierailija
7/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä liity väkivaltaa tai rapefantasioita näihin, en ole ikinä fantasioinut väkisinmakaamisesta.

Ennemminkin sellaiset jutut kuvottaa.

-2

Vierailija
8/10 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais, mut riippuu miten mies kohtelee muuten.

Vierailija
9/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläisiä fantasioita varmaan ovat nekin naiset haaveillleet jotka ovat uhreina raiskauskäräjillä joissa syyttään irakilaisia afganeja tms väkisinmakaamisesta puistossa tai talossa

Vierailija
10/10 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tälläisiä fantasioita varmaan ovat nekin naiset haaveillleet jotka ovat uhreina raiskauskäräjillä joissa syyttään irakilaisia afganeja tms väkisinmakaamisesta puistossa tai talossa

Ehkä, mitä sitten? Raiskausfantasiat ovat erittäin yleisiä. Olet kyllä aika puusilmä jos et tajua mitä eroa on seksileikeillä ja raiskauksilla. Itselläni on kokemusta molemmista ja toinen on ihanaa, ilostuttavaa ja rakastavaa ja toinen on kauheaa ja pelottavaa väkivaltaa. Tosi typerä kommentti oli, menepä vähän häpeämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän