Jos nainen saa suhteessa vähemmän orgasmeja kuin mies niin
Kommentit (9)
Voi ollakin näin. Saan itse useammin orgasmin kuin naiseni. Olen kyllä yrittänyt opetella paremmaksi ja edistynytkin. Silti tämä nainen on sitkeästi kanssani, vaikka hän saa harvemmin.
Tässä on kyllä paljon naiskohtaista vaihtelua. Jotkut kumppanini ovat saaneet orgasmin käytännössä aina, jotkut tuskin koskaan. Jotkut ovat saaneet vain hieromalla klittaa, eivät itse aktissa. Onko vehkeeni liian pieni?
Ei ole, jos kuitenkin saa. Tai vaikkei saiskaan, niin ei sekään mitään tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko se myös toisin päin?
Kannattaa sinunkin käydä peruskoulu missä opetetaan miesten ja naisten erilaisesta fysiologiasta ja sen rajoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos kuitenkin saa. Tai vaikkei saiskaan, niin ei sekään mitään tarkoita.
Eipä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi ollakin näin. Saan itse useammin orgasmin kuin naiseni. Olen kyllä yrittänyt opetella paremmaksi ja edistynytkin. Silti tämä nainen on sitkeästi kanssani, vaikka hän saa harvemmin.
Tässä on kyllä paljon naiskohtaista vaihtelua. Jotkut kumppanini ovat saaneet orgasmin käytännössä aina, jotkut tuskin koskaan. Jotkut ovat saaneet vain hieromalla klittaa, eivät itse aktissa. Onko vehkeeni liian pieni?
Ei ole. Kaikki eivät vain saa yhdynnässä oli koko mikä hyvänsä.
Jos nainen saa suhteessa vähemmän orgasmeja kuin mies, niin mies pitäisi lukita siveysvyöhön. Alkaa se naisen tyydyttäminenkin kiinnostaa, kun oma saanti on naisen tyytyväisyydestä kiinni.
En ole ikinä saanut orgasmia. Saan silti suhteelta kaikkea, ja enemmänkin kuin mitä haluan.
Nainen ja mies ovat sekä sukupuolina, että yksilöinä erilaisia. Lauseen voisi muuttaa muotoon: "Jos kuka tahansa kokee saavansa suhteessa vähemmän kuin suhteen toinen osapuoli, on vakavan keskustelun paikka." En minä halua samoja asioita kuin mieheni, en olisi tyytyväinen jos saisin orgasmit, mutta menettäisin saman verran muuta hyvää, mitä mies minulle tekee.
Suomeksi: orgasmi on kiva plussa, muttei MINULLE tärkeää.
Toivon että mies keskittää energiansa muihin asioihin halutessaan miellyttää minua.
Joku muu nainen kokee aivan eri tavalla, erilaisuus on rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa suhteessa vähemmän orgasmeja kuin mies, niin mies pitäisi lukita siveysvyöhön. Alkaa se naisen tyydyttäminenkin kiinnostaa, kun oma saanti on naisen tyytyväisyydestä kiinni.
En ole koskaan saanut orgasmia, vaikka mieheni todellakin ottaa minut huomioon makuukamarin puolella. :) Kaikki naiset eivät saa orgasmia kenties ikinä. T. edellinen kirjoittaja
Toimiiko se myös toisin päin?