Palstaulin prototyyppi löytyi
Kuulostaa tutulta tekstiltä naisia kohtaan:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/suomalaiskirjai…
Kommentit (16)
Hänestä tulee termi l.a.s.s.u.k.k.a
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se tulee Henry (?) Laasasesta.
Niin, se unohtui viestistäni, että Hänniskä on ainakin omien sanojensa mukaan nykyään naimisissa. Tai ainakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan Henry Laasasesta.
Luitteko muuten Hannu Lauerman lausunnon näistä nukkebordellien nukkejen hakkaajista? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006086976.html Lauerman mukaan seksinukkejen hakkaaminen yllyttää rajumpiinkin tekoihin. Mun tuli siitä mieleen, että mahtavatkohan nämä sitkeimmät p a l s t a u l i t olla potentiaalisesti vaarallisia?
Totta kai täällä on vaarallisia tyyppejä, keräävät sitä kaunaa ja katkeruutta vuodesta toiseen.
Mä oon miettinyt, että pitäisköhän tästä aiheesta panna viestiä ylläpidolle.
Vierailija kirjoitti:
Vuodelta 2015,mutta joo, tuskinpa on tähänkään päivään mennessä seksiä saanut.
Varmasti on saannut koska on julkkis, kyllä julkkiksille aina löytyy seksiä.
Tuoko on 35? Näytti lähinnä 55-vuotiaalta
Onpas nolo äijä. Kuka tuollaisen kanssa on viitsinyt naimisiin mennä?
Mitä väärää tai pahaa noissa Hännikäisen kirjoituksissa oikein oli ?
Hänhän vastasi fFemakoilla ainoastaan sillä kielellä mitä nuo ymmärtävät, diplomaattisen tai sivistyneen vastauksen nuo olisivat ainoastaan ohittaneet.
Arvostan Hännikäistä erittäin korkealle hänen kirjallisuutensa ja selkärankaisen sekä totuuteen perustuvan maailmankatsomuksensa vuoksi.
Vihervasemmistolaisille kajahtaneille ja suvakkivajakeille tekisi erittäin hyvää tutustua Hännikäisen tuotantoon, mutta ymmärrettävästi se ei heille sovi, koska heidän oma kuplansa perustuu valheeseen ja epäreellisyyteen joka taas totuutta ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se unohtui viestistäni, että Hänniskä on ainakin omien sanojensa mukaan nykyään naimisissa. Tai ainakin oli.
On edelleenkin erittäin älykkään ja realiteetit omaavan naisen kanssa samoin ajattelevan kuin hän itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On edelleenkin erittäin älykkään ja realiteetit omaavan naisen kanssa samoin ajattelevan kuin hän itse on.
Moi Timo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se tulee Henry (?) Laasasesta.
Oho, nyt en tiedä miten mä siirryin ajattelemaan Laasasta ja kirjoitin sitten siitä... Miten noloa.
Tuo on kyllä siitä harmittomimmasta päästä olevaa känniörvellystä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Kato pojat on poikia! Kännissä saa sanoa, se on sellaista hassunhauskaa kansanperinnettä. Ihan liikaa vaadittu se, että aikuinen ihminen pitäisi jonkinlaisen kontrollin omassa käytöksessään. Ei se mikään alkoholiongelma ole, jos toistuvasti kirjoittelee kännissä kaikenlaisia solvauksia ihmisille, se on ihan vain rehtiä suomalaista käytöstä. Siis miesten käytöstä. Jos nainen käyttäytyy niin, niin siitähän nostetaan sitten moraalipaniikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Kato pojat on poikia! Kännissä saa sanoa, se on sellaista hassunhauskaa kansanperinnettä. Ihan liikaa vaadittu se, että aikuinen ihminen pitäisi jonkinlaisen kontrollin omassa käytöksessään. Ei se mikään alkoholiongelma ole, jos toistuvasti kirjoittelee kännissä kaikenlaisia solvauksia ihmisille, se on ihan vain rehtiä suomalaista käytöstä. Siis miesten käytöstä. Jos nainen käyttäytyy niin, niin siitähän nostetaan sitten moraalipaniikki.
Yhdestä kerrasta oli kyse, ei toistuvasta. Ei naisten örvellyksiin suhtauduta yhtään sen kummemmin. Onhan noita Tuksuja ja hennakalinaisia, jotka ihan oikeasti hyökkäävät. Nyt oli kyseessä vain kirjoittelu. Mutta uhriudu vähän lisää, sen te naiset kyllä osaatte. 🤣
Vuodelta 2015,mutta joo, tuskinpa on tähänkään päivään mennessä seksiä saanut.