Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesikö korkkaajasi että olit neitsyt?

Vierailija
29.04.2019 |

Jos ei niin mikset kertonut siitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tiesi. Muutenhan sellanen panomies olisi aisansa kanssa repiny nuoren tytön rikki.

Vierailija
2/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaaja... Onko nainen joku kaljatölkki?

Kyllä poika tiesi, että olen neitsyt. Olin ajatellut, että en sano sitä, mutta sanoin kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni ei tiennyt etten ollut vielä siihen mennessä nainut, eikä vaimona tiedä vieläkään.

Vierailija
4/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja sillä oli niin onnettoman pieni että ei tuntunut missään, pitkään ajattelin että apua totako seksi muka on..onneksi vastaan tuli paremmin varusteltuja miehiä ja aloin saada kii ideasta.

Vierailija
5/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ja sillä oli niin onnettoman pieni että ei tuntunut missään, pitkään ajattelin että apua totako seksi muka on..onneksi vastaan tuli paremmin varusteltuja miehiä ja aloin saada kii ideasta.

Etkö osannut aavistaa mitään edes kun mies rullasi kumin päälle?

Vierailija
6/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi. Tuntui yllättävän hyvältä kyseisen neidin kova kalu pepussa. Vieläkin ihmettelen, miten ei sattunut ollenkaan.

Vierailija
7/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko toinen kierros vielä saman session aikana?

Vierailija
8/12 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vtun korkkaaja?

Tiesi minun olevan neitsyt, oltiin kumpikin eka kertaa asialla ja tunnettu pidemmän aikaa.

Vierailija
9/12 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotiaana se eka tiesi. Mutta sitten minulla tuli 10 vuoden tauko. Toinen mies ei tiennyt, koska minäkään en tiennyt. Toisella miehellä oli kylän suurin kypärä ja osasi myös käyttää sitä. Sattui kohtalaisesti ja verta tuli paljon. Eikä ollut menkoista vaikka mies luuli. Kolmannella kerralka tämän miehen kanssa sain ensimmäisen orkun yhdynnässä ja siitä alkaen olen saanut joka kerta ainakin yhden. Ollaan oltu yhdessä siitä asti. Myöhemmin kerroin, etten ollut neitsyt. En tiedä uskoiko koskaan. Asialla ei ole merkitystä kummallekaan, sillä molemmille tämä eksi on uutta ja ihanaa.

Vierailija
10/12 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vtun korkkaaja?

Eikö juuri tästä ollut aloituksessa kyse?

Vierailija
11/12 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi enkä olisi halunnut, mutta painosti ekoilla treffeillä. En uskaltanut kieltääkään, ajattelin että mies ei halua tavata enää jos sanon ei ja mies muuten vaikutti hyvältä. Oli huonoja kokemuksia aiemmista miehistä niin en olisi jaksanut enää jatkaa miehen etsimistä ja läheisyyden tarve valtava. Olin 18 v. Nyt naimisissa saman miehen kanssa, 2 lasta. 15 vuotta aikaa. Yhä olen vähän katkera että ensimäinen kerta meni niin mutta elämä on valintoja.

Vierailija
12/12 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tiesi. Muutenhan sellanen panomies olisi aisansa kanssa repiny nuoren tytön rikki.

Mielenkiintoinen alapeukku. Valitsin todellakin ekaa kertaa varten kokeneen kundin jolla yllärinä oli komea varustus. Ihan oli askaretta yhdelle yölle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän