Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on todella pieni käsi ja itsetunto kärsii

Vierailija
29.04.2019 |

Niin. Minua asia ei sinänsä haittaa mutta tuolla tuntuu olevan joku ylipääsemätön kompleksi asian kanssa. Ei kuulemma ole miehekästä kun kädet on pienet ja pehmeät kuin pikkutytöllä (oikeasti tosi, moottoripyörähanskansa XXS). Olen yrittänyt selittää että ensinnäkään minua asia ei haittaa yhtään, hän niillä käsillä hoitaa hyvin kätevästi talon, auton ja muutkin rassaukset, ja että on Donald Trumpillakin (joo, en minäkään hänestä tykkää mutta onhan hän kieltämättä todella macho hahmo). Harmittaa itseäkin kun toinen masistelee mitättömän asian kanssa jolle ei mitään voi. Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi toimia?

Ja ennen kuin joku kysyy niin samaa kokoa ovat ulokkeistaan vain jalat, ei muu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh... kumpi niistä käsistä on se pieni käsi? Et maininnut tätä.

Heh heh. Molemmat. -ap

Vierailija
22/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysistä työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on töissä komea, pitkä mies. Kädet ja kynnet kuin naisella. Onneksi. Muuten ois voinut ihastua.

on hienoa että sinulla on prioriteetit kohdillaan

Eräs ystäväni pitää miehen käsiä ulkoisista seikoista lähes tärkeimpänä. Ei voi sietää sellasia "pullamössökäsiä", vaan sormien tulee mieluiten olla jäntevät ja hoikat. Ihmiset todellakin kiinnittävät huomiota kovin erilaisiin asioihin :D

Vierailija
24/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miehen kanssa sama tilanne, ainut vaan että se itsetunnon lyttääjä oli kaljuuntuminen. Miehellä koko ikänsä ollut paksu ja tuuhea tukka, sitten parissa kuukaudessa se alkoi harventua ihan vauhdilla. Tsemppasin parhaani mukaan ja muistin aina kertoa kuinka seksikäs hän oli (niin kuin oikeasti oli) vaikkei tukka ollutkaan enää niin paksu. Eipä se auttanut. Meillä loppui jopa seksielämä kokonaan tuon asian takia, kun mies ei kokenut itseään enää haluttavaksi. Selvisi vasta eron jälkeen kuinka vakava se itsetunto-ongelma olikaan. Muista syistä siis erottiin, tuo ei liittynyt asiaan ainakaan omalta osaltani.. Harmittaa vieläkin etten saanut miestä näkemään itseään, niin kuin minä näin. Mielestäni seksikkyys muutenkin tulee ihan muista asioista kuin ulkonäöstä, ilmeisesti mies ei kokenut asiaa samoin.

Sinänsä turha vastaus kun en osaa auttaa.

Vierailija
25/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsillä työskentely ei tee käsistä suurempia vaikka moni täällä niin tuntuu toivovan :D

Vierailija
26/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voisin tavata pienikätisen miehen? Yhden asian takia, en kehtaa paljastaa sitä.

Kaikelle on käyttöä :)

Vierailija
27/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voisin tavata pienikätisen miehen? Yhden asian takia, en kehtaa paljastaa sitä.

Kaikelle on käyttöä :)

ihme fetissi sulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme