Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika pelottava ajatus, että ihmiset on oikeasti niin ilkeitä kuin esim. av:n kommentit antavat ymmärtää

Vierailija
29.04.2019 |

Kun ei tarvitse pelätä, että oma naama paljastuu ja saa sanoa mitä oikeasti ajattelee, niin se negatiivisuus ja ilkeys pääsee valloilleen. Oikeasti aika masentavaa kyllä. Esim. työpaikalla varmaan suurin osa pitää jonkun ns. rajan kun eivät uskalla ääneen sanoa mielipiteitään ja haluavat olla nami nami-positiivisia. Mutta kun päästään katseilta piiloon, niin totuus tulee esiin... Vaikeaa kyllä uskoa, että suurin osa aloituksista on aikuisten tekemiä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin säikähdän ihmisten mielensyövereitä välillä. Olen erakoitunut eikä palstan perusteella juuri tee mieli tutustua enää ihmisiin. Tosin varmaan on vielä hyviä ja empaattisiakin ihmisiä olemassa.

Vierailija
2/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että ne ilkeimmät ovat hyvin aktiivisia palstailijoita, kun ei muutakaan elämää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eivät ihmiset ole vaan osa ihmisistä on. On sinulta ilkeää väittää, että kaikki ihmiset olisivat ilkeitä.

Vierailija
4/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä siellä töissäkin suurin osa puhuu pahaa toisista selän takana. Siinä kun itse satun moista kuuntelemaan, niin eihän siinä voi olla ajattelematta että noin minustakin tehdään.

Vierailija
5/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on järkyttävää sakkia.

Eivät kaikki, mutta paljon kuitenkin.

Vierailija
6/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan jaksaa hämmentää, mitä joku voi saada siitä, että ilkeilee toisille anonyymina nettipalstalla. Ylipäätään miksi ilkeillä missään tilanteessa kenellekään, ei se omaa fiilistä pitkässä juoksussa ainakaan paremmaksi tee.

Vierailija
7/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. En voi uskoa, että jotkut vielä tieten tahton ilkeilee toisille. Tarkoituksellisesti. En ymmärrä, miten joku voi nauttia toisille ilkeilystä. Tai miten heidän omatuntonsa edes kestää sen. Mutta onneksi ilkeilijät ovat kuitenkin vain aika pieni osa kaikista ihmisistä.

Vierailija
8/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että ne ilkeimmät ovat hyvin aktiivisia palstailijoita, kun ei muutakaan elämää ole.

Minä en usko tuota. Oma lähipiiri koostuu lähinnä keskiluokkaisista perheistä ja huh sitä ilkeyden, ivallisuuden, kateuden ja ymmärtämättömyyden määrää...itse olen sivussa sairastumiseni takia, mutten edes nyt ajattele muista yhtä väheksyvästi ja piittaamattomasti kuin he. Olen miettinyt, että johtuukohan se siitä, että kokevat olevansa muka ainoita häviäjiä suomalaisessa yhteiskunnassa. Kuvittelevat, siis nimenomaan KUVITTELEVAT, että tukien varaan joutuneella on helppoa ja he itse eivät saa muka riittävää korvausta omista ponnisteluistaan, joiden kuvittelevat olevan suuremmat kuin ne todellisuudessa ovatkaan. Rikkaita eivät silti syytä, koska luulevat harhaisesti myös, että kaikki varakkaat ovat suurinpiirtein jotain tyhjästä ponnistaneita riskejä ottaneita, joita verotetaan muka täysin kohtuuttomasti. Ahneus ja harhaluulot sitten katkeroittaa. Toki sitten myös pienemmillä kuin keskituloilla ilmenee tätä samaa. Jokunen sivuun työnnetty voi toki jo liian pitkään nöyryytettynä alkaa antamaan takaisin kuten kuuluukin. Ei siis ole vain tiettyä ryhmää, vaan jokainen purkaa aitoa tai kuviteltua pahaa oloaan omista lähtökohdistaan käsin.

Vierailija
9/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päästään katseilta piiloon, niin totuus paljastuu...ja mennäänkin AV:lle avautumaan siitä.

Tämä palsta on kuin mikrokosmos suomalaisten ihmisten todelliseen mieleen.

Vierailija
10/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan selittää, että täällä on paljon trolleja. Itse kyllä päinvastoin uskon, että täällä se ihmisten todellinen minä paljastuu kun ei ole sosiaalisia normeja rajoittamassa avautumista.

Vierailija
11/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on järkyttävää on se kun äiti ei pyydä anteeksi ja korvaa tekojaan joita se teki mulle kun olin lapsi. Avuton. Lapsi. Avuton lapsi jonka elämä lähti väärille urilla äidin ilkeyden takia. ”Älä välitä”. Aika paha olla välittämättä. Että jos mua joku luulee ilkeäksi niin ihan äidin vika.

Vierailija
12/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen lukenut jostakin, että palstoilla korostuu pieni ahkera vähemmistö, joilla on mielenterveysongelmia ja ovat syrjässä yhteiskunnasta.

Vierailija
13/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, mutta mikään ei enää yllätä. Monet on pohjimmiltaan paskoja.

Vierailija
14/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monihan selittää, että täällä on paljon trolleja. Itse kyllä päinvastoin uskon, että täällä se ihmisten todellinen minä paljastuu kun ei ole sosiaalisia normeja rajoittamassa avautumista.

Näin juuri ja se on helppo huomata myös irl, kun katselee, kuuntelee ja havainnoi ihmisiä tarkasti ja laajasti. Jotkut osaavat kyllä peittää tuon paremmin, mutta kyllä sen myös monista huomaa.

Vierailija
15/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun päästään katseilta piiloon, niin totuus paljastuu...ja mennäänkin AV:lle avautumaan siitä.

Tämä palsta on kuin mikrokosmos suomalaisten NAISTEN todelliseen mieleen.

Korjasin vain

Vierailija
16/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko tuota. Oma lähipiiri koostuu lähinnä keskiluokkaisista perheistä ja huh sitä ilkeyden, ivallisuuden, kateuden ja ymmärtämättömyyden määrää...itse olen sivussa sairastumiseni takia, mutten edes nyt ajattele muista yhtä väheksyvästi ja piittaamattomasti kuin he. Olen miettinyt, että johtuukohan se siitä, että kokevat olevansa muka ainoita häviäjiä suomalaisessa yhteiskunnassa. Kuvittelevat, siis nimenomaan KUVITTELEVAT, että tukien varaan joutuneella on helppoa ja he itse eivät saa muka riittävää korvausta omista ponnisteluistaan, joiden kuvittelevat olevan suuremmat kuin ne todellisuudessa ovatkaan. Rikkaita eivät silti syytä, koska luulevat harhaisesti myös, että kaikki varakkaat ovat suurinpiirtein jotain tyhjästä ponnistaneita riskejä ottaneita, joita verotetaan muka täysin kohtuuttomasti. Ahneus ja harhaluulot sitten katkeroittaa. Toki sitten myös pienemmillä kuin keskituloilla ilmenee tätä samaa. Jokunen sivuun työnnetty voi toki jo liian pitkään nöyryytettynä alkaa antamaan takaisin kuten kuuluukin. Ei siis ole vain tiettyä ryhmää, vaan jokainen purkaa aitoa tai kuviteltua pahaa oloaan omista lähtökohdistaan käsin.

Oletko varma, ettei kyse ole vai omasta kokemuksesta. Olen keskiluokkainen, ja ainakin omassa tuttavapiirissä en ole tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
17/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisesti ei pysty keskustelemaan kun jokaiseen ketjuun tulee joku jonka mielestä oma mielipide on ainoa fakta eikä ymmärretä ilman riitoja että myös muita mielipiteitä voi olla 😔

Vierailija
18/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstailen paljon, mutta en ole ilkeä muuta kuin niille, jotka ovat ilkeitä itse.

Luulen, että ne kaikista ilkeimmät ovat teinejä jotka eivät vielä ole ymmärtäneet ettei niin voi käyttäytyä. Ja ilkeä luonnehan on ja pysyy oli sitten online tai off line. Kyllä se tavalla tai toisella näkyy. 

Sairastellessani olen näillä palstoilla paljon, eikä se minusta ilkeätä tee. Sairastuin osin ilkeiden kiusaajien johdosta.

Vierailija
19/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt hyvät ihmiset että tämäkin palsta VILISEE palkattuja trolleja (teemoinaan erityisesti nais/ihmis/m4muviha) joiden tehtävänä on kylvää ahdistusta, kiukkua ja nimenomaan epäluottamusta. Vauva.fi ja sen syöpäisyys on ihan alan ihmisten tiedossa, tämä ei ole mitään foliohattuilua. Informaatiovaikuttaminen keskittyy nimen omaan matalan kynnyksen (mieluusti suoran anonymiteetin mahdollistaville) keskustelupalstoille.

ÄLKÄÄ please muodostako kuvaa ihmisistä tämän palstan perusteella! Laittakaa se netti kiinni ja keskittykää elämään netin ulkopuolella.

Vierailija
20/20 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt hyvät ihmiset että tämäkin palsta VILISEE palkattuja trolleja (teemoinaan erityisesti nais/ihmis/m4muviha) joiden tehtävänä on kylvää ahdistusta, kiukkua ja nimenomaan epäluottamusta. Vauva.fi ja sen syöpäisyys on ihan alan ihmisten tiedossa, tämä ei ole mitään foliohattuilua. Informaatiovaikuttaminen keskittyy nimen omaan matalan kynnyksen (mieluusti suoran anonymiteetin mahdollistaville) keskustelupalstoille.

ÄLKÄÄ please muodostako kuvaa ihmisistä tämän palstan perusteella! Laittakaa se netti kiinni ja keskittykää elämään netin ulkopuolella.

Röllien lisäksi palsta vilisee k##maisia ja ahdistuneita teinipoikia, joiden järjenjuoksu ei ole sitä vilkkainta ja jotka lähtevät auliisti mukaan näihin riitaa kylväviin syötteihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme